به گزارش پارس ، به نقل ازمشرق، لیونل مسی پس از شکست ۴ بر صفر تیمش در آلیانتس آره نا ضمن تبریک به باواریایی ها تاکید کرد عملکرد ضعیفش ربطی به عدم آمادگی جسمانی او برای حضور در این بازی نداشته است.

مسی اظهار داشت: بایرن نشان داد که از ما قوی تر است. در تمام مناطق زمین و از هر حیث آنها از ما سرتر بودند. در زمین بازی کاملا مشخص بود که کدام تیم بهتر است.

مسی درباره عملکرد خود نیز گفت: برای عوض کردن نتیجه کار زیادی نتوانستم انجام دهم که این مایه تاسف است.

برترین بازیکن فوتبال جهان در ادامه در خصوص شانس تیمش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: در نیوکمپ بازی بسیار مشکلی پیش رو داریم و باید ۴ گل خورده را جبران کنیم اما این باعث ناامید شدن ما از تلاش کردن نمی شود. بایرن تیم بسیار خوبی است اما ما هم برای جبران این شکست تلاش خودمان را انجام می دهیم.

سوپراستار شماره ۱۰ کاتالان ها در خاتمه به وضعیت جسمانی خود و آینده اش اشاره ای داشت و خاطر نشان کرد: راستش من واقعا احساس می کردم که برای این بازی آماده ام و مصدومیت را پشت سر گذاشته ام. ما دوباره بلند خواهیم شد. ۶ بازی دیگر در لیگ مانده و باید آنها را ببریم تا قهرمانی مان مسجل کنیم. اما قبل از آن هم برای جبران باخت امشب در بازی برگشت تلاش خواهیم کرد. اگر امسال موفق به صعود نشویم خودمان را برای سال آینده آماده خواهیم کرد.