دقایقی پیش آرسنال موفق شد با نتیجه 1-4 بر ساندرلند غلبه کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار بگیرد.

 

ونگر گفت: "زمانی که بازی به تساوی کشیده شد، ما شانس های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم و من حتی نگران بودم که بازی را ببازیم. البته تیم آرسنال توانست قدرت خود را نشان داده و به بازی بازگردد. در لیگ برتر، تساوی 1-1 می تواند به راحتی منجر به باخت شود و همه چیز به عکس العمل شما بستگی دارد که تسلیم می شوید، روحیه خود را از دست می دهید یا برای بردن تلاش می کنید؟ ما عکس العمل بسیار خوبی داشتیم و پیروزی پرگل و آسانی به دست آوردیم.

 

 

 

 

پیروزی بسیار مهمی برای ما بود زیرا آرسنال 6 بازی متوالی را با برد پشت سر گذاشت اما هفته قبل در خانه به تساوی رضایت داد. دومین تساوی متوالی یا شکست برای ما بسیار ناامید کننده بود و باعث تنزل رتبه ما می شد".

 

ونگر در رابطه با ورود ژیرو به میدان و گلزنی گفت: "لازم نیست سرمربی خیلی بزرگی باشید تا او را به میدان بفرستید. زمانیکه بازیکنان باکیفیتی روی نیمکت باشند کار سرمربی آسان خواهد شد و زمانیکه بازی مساوی بود ما او را به میدان فرستادیم که تصمیم عجیبی نبود".