به گزارش پارس به نقل از مهر، میرشاد ماجدی در خصوص خبر عدم حضور تیم فوتبال زیر ۱۵ سال ایران در المپیک، اظهار داشت: در خبرها آمده بود تیم فوتبال زیر ۱۵ سال، المپیک نوجوانان را از دست داده است اما اصلا چنین اتفاقی نیفتاده. زمانی که کمیته ملی المپیک به فدراسیون و کمیته جوانان اعلام کرد که قرار است تیم فوتبال زیر۱۵ سال تشکیل شود، تاریخ و سنی که کمیته المپیک معین کرده بود به گونه ای بود که فدراسیون فوتبال در این رده هیچ تیمی نداشت.

وی افزود: در حال حاضر تیم های زیر ۱۴، زیر ۱۶، زیر ۱۷ و زیر ۱۹ سال را داریم و تیم زیر ۱۵ ما سال گذشته تشکیل شد که امسال به تیم زیر ۱۶ سال تبدیل شده و به مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا می رود. نامه کمیته المپیک یک ماه پیش به دست ما رسید و همانطور که گفتم چنین رده ای را در تقویم کمیته جوانان نداریم.

سرپرست کمیته جوانان با اشاره به اینکه ۲۰ روز قبل پیش بهرام افشارزاده دبیر کمیته ملی المپیک رفته، اظهار داشت: در نشستی که با دبیرکل کمیته ملی المپیک داشتم، به ایشان قول دادم تیم خوبی را تشکیل دهم تا به نحو خوبی به المپیک اعزام شود. افشارزاده هم دستور داد تا تیم اعزام شود. پس از نشست ما، جلسه ای بین کفاشیان و افشارزاده برگزار شد و کفاشیان پس از این جلسه با من نشستی داشت و به من گفت هزینه های زیادی در صورت تشکیل تیم به فدراسیون تحمیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه این هزینه ها شامل اردوها، هتل و بازی های دوستانه است که باید پیش از مسابقات پرداخت شود، خاطرنشان کرد: چهار روز پیش مجددا به دفتر افشارزاده رفتم. دبیرکل کمیته ملی المپیک در نامه ای به من و کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق اعلام سرپرست کمیته جوانان تیم قوی را اعزام می کنیم و همه هزینه ‍ های اردو ها و کارها را کمیته المپیک تقبل می کند و با تعهد میرشاد ماجدی تیم آماده ای به مسابقات خواهد رفت.

ماجدی در ادامه یادآور شد: درست از همان روز من نامه نگاری هایم را با استان ها از طریق کمیته جوانان آغاز کردم. روز دوشنبه اولین جلسه استعدادیابی را داشته ایم و امروز سه شنبه روز دوم است که استعدادیابی انجام می شود و ۴۰ نفر هم در این استعدادیابی حضور دارند. ضمن اینکه خبر تشکیل تیم زیر ۱۵ سال هم روی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفته بود اما نمی دانم چرا دوستان بحث را شخصی می کنند. آنها حتی نگاه نکردند نانجینگ یکی از استان های چین است نه کره ‎ جنوبی! آن وقت در خبر می نویسند کره جنوبی.

وی با بیان اینکه مسابقات مردادماه است و تیم ملی آماده ای را به مسابقات می فرستیم، تصریح کرد: مگر قرار نیست رسانه ها خوراکی که به مردم می دهند، درست باشد؟ حداقل نگارنده خبر یا سردبیر روزنامه ای که خبر نادرست را چاپ کرده است با من یا آقای افشارزاده تماس می گرفتند. به نظرم قلمی که در اینباره مطلب را نوشته، در راستای منافع فوتبال ننوشته است. من این روزها کم می خوابم و هم کم خانه می روم و دنبال جنجال و تخریب نیستم.

سرپرست کمیته جوانان در پایان گفت: درباره بحث دو شغله بودن من در فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال، باید بگویم زمانی که بنده به عنوان سرپرست کمیته جوانان معرفی شدم، اعلام کردم که آخر فصل، با یکی از این دو شغل خداحافظی می کنم.