تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در هفته نهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. محسن کریمی(۷۶) و جابر انصاری(۸۲) برای استقلال گل زدند.

در این دیدار که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه نشد، دو تیم دقایق ابتدایی پر حادثه ای را سپری کردند و می توانستند دروازه یکدیگر را باز کنند اما درخشش رحمتی برای استقلال و البته کم دقتی مهاجمان استقلال برای سایپا اجازه باز شدن دروازه ها را نداد.

در شروع نیمه دوم شاگردان علیرضا منصوریان تیم برتر میدان بودند و افت سایپا این فرصت را به آنها داد تا از این برتری استفاده کنند. در ابتدای این نیمه محسن کریمی به جای خسرو حیدری به زمین فرستاده شد و همین بازیکن در دقیقه ۷۶ موفق شد با ضربه ای دقیقه دروازه سایپا را برای بار نخست باز کند.

درحالی که سایپا در ادامه به فکر جبران گل خورده بود استقلال در یک ضد حمله به گل دوم رسید. جابر انصاری در دقیقه ۸۲ فرصت طلبی اش را به نمایش گذاشت و با یک بغل پای ساده برای بار دوم دروازه شاگردان حسین فرکی را باز کرد.

استقلال با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و چند پله در جدول رده بندی صعود کرد.