بیژن مقانلو درباره فهرست تکواندوکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان فدراسیون داشتم، نفطه نظرات خود را اعلام کردم و تصمیم بر این شد که توفیق خدمت به تیم ملی مجددا نصیب بنده شود.

وی افزود: به علت اینکه زمان زیادی را از دست داده بودیم، در همان ابتدای کار فهرست نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام کردیم تا بدون فوت وقت، تمرینات را با حضور 15 هوگوپوش آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره غیبت حسینی و علیاری در فهرست تیم ملی گفت: تمرکز ما روی لیگ بود و طبق استعلامی که از سازمان لیگ در مورد بهترین نفرات از وزن 80 کیلوگرم به بالا گرفتم، این فهرست را اعلام کردم و مطمئن باشید در آینده از وجود این ورزشکاران جوان در سایر اوزان استفاده خواهم کرد.

مقانلو در پاسخ به این سوال که آیا دعوت از المپیکی‌ها بخاطر پایان دادن به حواشی بوده است، تصریح کرد: فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی از سرمایه‌های تکواندو هستند و ما روی آنها حساب می‌کنیم. به هر حال گاهی اوقات ناخواسته یکسری ذهنیت‌ها برای ورزشکار به وجود می‌آید که روی عملکردش تاثیر منفی می‌گذارد. من به عنوان سرمربی تیم ملی باید نگاه ملی به مسائل داشته باشم و مطمئن باشید هدف مشترک تمام اعضای خانواده بزرگ تکواندو، تکرار موفقیت‌های این رشته در میادین بین المللی است.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره رقابت‌های گرندپری باکو اظهار داشت: متاسفانه فرزان عاشورزاده و مهدی خدابخشی را به علت تغییر وزن در این رقابت‌ها در اختیار نداریم اما سعی می‌کنیم از سایر نفرات به خوبی استفاده کنیم.

وی در پایان بل اشاره به اینکه «مهدی بی‌باک» یکی از گزینه های مربیگری در تیم ملی است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد خود را در خصوص مربیان تیم ملی به فدراسیون ارائه کردیم و به زودی کادر فنی تیم ملی را تکمیل خواهیم کرد.