به گزارش پارس ، ارسطو جهانداری در گفت وگو بافارس، در خصوص صحبت هایی که در مورد تیم فوتبال شهرداری تبریز مبنی بر مذاکره با بازیکنانش انجام داده بود، اظهار داشت: ما دنبال چیزی نیستیم و زمانی که با کمیته اخلاق این موضوع را در میان گذاشتیم به ما گفتند آن را در قالب گزارش به ما ارسال کنید که ما در همان زمان این امر را انجام دادیم.

وی ادامه داد: فدراسیون هم به علت اینکه مشکوک شده بود به دنبال یک سری مدارک است. ما ذینفع نیستیم که به دنبال این مسائل باشیم. وظیفه کمیته اخلاق فدراسیون است که به این موارد رسیدگی کند و اخیراً هم آنها فعالیت کادر فنی و سرپرستی شهرداری تبریز را تعلیق کردند. این امر بیخود و بی جهت رخ نمی دهد و حتما چیزی بوده که چنین رایی صادر شده است.

مدیرعامل باشگاه شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه جدا از زعفرانی یکی دیگر از بازیکنان نیز از تماس های مشکوک مسئولان شهرداری تبریز خبر داده و تصریح کرد: یکی دیگر از بازیکنان ما هم که نمی خواست اسمش برده شود اعلام کرد که یک سری تماس ها با من گرفته شده و با فدراسیون این موضوع را در جریان گذاشت. او حتی برای خود من هم این موضوع را باز نکرد. هدفمان این است که فوتبال پاک باشد و اتهامی هم به کسی نمی زنیم. به هر حال این موضوع وظیفه کمیته اخلاق است و باید به آن رسیدگی کند.