سیدسیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: همانطور که همه عزیزان می‌دانند قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل بازی می‌کنند. این بازی تیم ندارها و داراها است. استقلال خوزستان دچار مشکلات مالی شد و تمام ایران بسیج شدند پرسپولیس امسال به قهرمانی برسد.

وی افزود: تنها پشتوانه ما هواداران هستند و در این شرایط با همه سختی‌هایی که موجود است کارمان را دنبال می‌کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بار دیگر فردا شادی را به خانه مردم خوزستان بیاوریم مردیم که در این سال‌‌ها محروم هستند و مظلوم واقع می‌شوند.

سرمربی استقلال خوزستان، تأکید کرد:‌ می‌توانستیم عملکرد بهتری نسبت به این شرایط داشته باشیم اما شرایط به این شکل رقم خورد.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس، تصریح کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و مربی بزرگی مثل برانکو ایوانکوویچ بهره می‌برد. از دوستان رسانه‌ای گلایه می‌کنم. آنها در این چند روز دائم از ما در مورد شرایط خط دفاعی پرسپولیس سوال می‌کنند در حالیکه اشاره‌ای به این مسئله که ما صاحب بهترین خط حمله هستیم نمی‌کنند. ما گل‌های زیادی خوردیم ولی در بخش حمله عالی کار کردیم. خوشبختانه اکنون شرایط تیم خوب است و بازیکنان به این خودباوری رسیدند که می‌توانند همچون سال قبل شگفتی ساز شوند.

پورموسوی با اشاره به مسابقه‌ فردا، خاطرنشان کرد: فردا ورزشگاه غدیر پرسپولیس را ذوب می‌کند. به تلاش و باور خوبی رسیدیم. می‌خواهیم شرایط سختی را برای حریف رقم بزنیم. نگران بازی با پرسپولیس نیستیم تنها نگرانی ما کم لطفی مسئولان است. به نظر من پرسپولیس باید نگران خط حمله ما باشد.

وی در پایان، در مورد تعطیلات لیگ، گفت: همه به این مسئله معترض هستند. به ما می‌گویند باید ابتدای فصل اعتراض می‌کردیم. در ابتدای فصل دو برنامه به ما دادند که شرایط بسیار بدی داشت. به همین خاطر از بین بد و بدتر یک گزینه را انتخاب کردیم. حالا هم این شرایط وجود دارد و چاره‌ای نداریم که جز با این مسئله کنار بیاییم.