به گزارش پارس ، به نقل ازخبرآنلاین، جواد نکونام که قبل از عید نوروز به دیدن کودکان سرطانی موسسه محک رفته بود، در مورد عکسی که از او منتشر شد می گوید: « من اصلا دوست نداشتم کسی بفهمد به محک رفته ام. این کارها، کاری نیست که آدم بخواهد در موردش صحبت کند. آنجا فقط عکاس خود محک از من عکس گرفته بود و نمی دانم این عکسی که منتشر شده را چه کسی گرفته. ولی من خودم علاقه ای به انتشار این عکس نداشتم. »

او در مورد کودکان سرطانی محک هم می گوید: « این کودکان افرادی هستند که وظیفه ماست تا نزدشان برویم. روزی که من به آنجا رفتم اصلا نمی دانستم باید چه کار کنم. بچه ها رفتار خوبی با من داشتند و جوی در آنجا وجود داشت که نمی دانستم باید چه کار کنم. من را غافلگیر کردند. دوست دارم دوباره به آنجا بروم. امیدوارم این بچه ها هرچه زودتر خوب شوند. این بچه ها تازه اول راه هستند و نباید بیمار باشند. امیدوارم همه مریض ها شفا پیدا کنند. »

نکونام در پایان می گوید: « برای من خیلی جالب بود که این بچه ها تمام بازی ها را دنبال می کنند. همه بازی های فوتبال را دیده اند. من قطعا دوباره پیش آن ها می روم. این یک وظیفه انسانی است. من هم خواستم به وظیفه ام عمل کنم که پیش آن ها رفتم. فقط وقتی آن عکس را دیدم شوکه شدم. »