به گزارش پارس ، به نقل از فارس، محمدرضا کاظمی نژاد در خصوص اظهارات سهراب مرادی مبنی بر واریز ۴۰ درصد از قراردادش به حساب هیئت وزنه برداری اصفهان گفت: مرادی هنوز بچه است و عواقب صحبت هایش را نمی داند. وی در ۳ مرحله، مبلغ قراردادش را دریافت کرده و شماره چک ها هم موجود است، البته طبق قوانین فدراسیون وزنه برداری، ۵ درصد قرارداد ورزشکاران به هیئت های وزنه برداری واریز می شود. ما هم پس از استعلامی هم که از فدراسیون داشتیم به ما اعلام شد که قرارداد ۴ وزنه بردار اصفهانی به حساب هیئت وزنه برداری اصفهان واریز کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۵ درصد از قرارداد وزنه برداران، برای مالیات کسر می شود و مابقی پول مرادی در ۳ مرحله به وی پرداخت شده است.

کاظمی نژاد یادآور شد: اسناد موجود است و این صحبت ها در مراجع ذیصلاح باید پیگیری شود. بنده این صحبت ها را تکذیب می کنم، چراکه شماره چک ها و اسناد مالی پرداختی به مرادی وجود دارد. باید مشخص شود که مرادی چرا این صحبت ها را مطرح کرده است. شاید او با سیف زاده مشکل دارد که ۵ درصد را به ۴۰ درصد تغییر داده است.

سرمربی مناطق نفت خیز در خصوص اینکه آیا عدم قهرمانی این تیم در لیگ برتر وزنه برداری بر گردن سهراب مرادی انداخته شده است، گفت: مرادی زانویش مصدوم بود و ما به همین دلیل به وی اجازه وزنه زدن ندادیم. حتی مطبوعات نوشتند که نفت تیمش را فدای سلامتی ورزشکار کرد.

وی افزود: ما همیشه احترام به ورزشکار را نگه داشته و برای باشگاه نفت همواره ورزشکار مهم تر از تیم داری است. در مجموع معتقدم که نباید دنبال ورزشکار راه افتاده و بخواهیم حرف هایش را تأیید یا تکذیب کنیم و ما راه خودمان را می رویم و سوابق ما هم گویای عملکردمان است.

مربی سابق تیم ملی وزنه برداری در خصوص اختلافات اخیر این رشته گفت: باید همواره بر اساس داشته هایمان به نقاط مثبت توجه داشته باشیم. انسان ها هم همیشه بر اساس نقاط مثبت گرد هم جمع می شوند نه بر اساس دافعه ها. بر همین اساس معتقدم که هم ملی پوشان و هم سرمربی تیم ملی باید با بردباری و خویشتن داری به این مسائل خاتمه دهند.

وی افزود: نباید حلاوت و شیرینی مدال های کسب شده از بین برود. سال حساسی را پیش رو داریم و معتقدم که آدم های بزرگ چون الگو هستند باید کارهای بزرگ انجام دهند. به نظرم با تعامل بین طرفین می توان به این مشکلات پایان داد. از سویی بهداد پرافتخار است و از سوی دیگر هم باقری توانست کشتی به گل نشسته را به سرمنزل مقصود برساند.