به گزارش پارس ، امیرمهدی زاده در گفت وگو بافارس، در مورد نحوه پرداخت جوایز مدال آوران در مسابقات قهرمانی جهان از سوی مسؤلان فدراسیون گفت: از مسئولان فدراسیون کاراته برای پرداخت جوایز به صورت اقساطی با شرایط مالی که در حال حاضر دارند، تشکر می کنم. سمندر زمانی که مسؤلیت فدراسیون را بر عهده گرفت اعلام کرد که موضوع پرداخت جوایز مربوط به فدراسیون است و اصلا این طور نیست که اگر رئیس قبلی این وعده را داده باید او پرداخت کند.

وی افزود: بنده پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه قول کسب مدال را داده بودم و به قول خودم عمل کردم؛ حالا انتظارم از مسئولان فدراسیون و ورزش کشور این است که آنها نیز به قول خود عمل کنند. البته با این شرایط مالی که در ورزش کشور حاکم است، چاره ای نداریم و باید شرایط پرداخت جوایز را قبول کنیم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی پاریس گفت: بنده ۵ماه پیش در فرانسه پرچم کشورم را مقابل همه کشورهای دنیا بالا بردم، اما کشتی گیران در ایران با حمایت رئیس جمهور، وزیر ورزش و خیلی از مقام های ارشد ورزشی عنوان قهرمانی را کسب کردند و همه از آنها تقدیر و تشکر کردند. حالا سؤال من این است که چه فرقی بین ما و کشتی گیران است که این طور با ما برخورد می شود.

مهدی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: من قبل از مسابقات جهانی فرانسه برای رسیدن به هدفم شب قبل از مسابقه در هتل روی مبل خوابیدم و در پایان مدال طلا را کسب کردم، همه شاهد این موضوع هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: هزینه پای من پس از مصدومیتی که در مسابقات جهانی فرانسه پیش آمد، ۷ میلیون تومان شد و به غیر از دباغیان هیچ کس مرا حمایت نکرد. سؤال من این است که اگر مصدومیت من شدید بود و جراحی پایم نیاز به ۱۰۰ میلیون پول داشت چه کسی می خواست از من حمایت کند؟ مطمئن هستم که هیچ کس از من حمایتی نمی کرد چون برای جراحی پایم هیچ کس حمایتم نکرد و اگر هزینه جراحی پای من زیاد بود باید پایم را قطع می کردم؛ چون نه خانواده ام چنین پولی را دارند و نه اینکه کسی را دارم که از من حمایت کند. من چون هیچ کس را ندارم پس از مسابقات جهانی تنها ۵ سکه طلا مسئولان استان قم به من هدیه دادند و به همین دلیل از رئیس جمهور گلایه دارم.