اختلافات بی شماری طی هفته های گذشته در استقلال علنی شده و بیشترین این اختلافات را می توان در هیئت مدیره استقلال نظاره گر بود.

اختلافات اخیر رییس هیئت مدیره و مدیر عامل که این روز ها بی داد می کند و حتی این اختلاف را می توان در نوع برخورد آنها متوجه شدباعث شده جلسات هیئت مدیره نیز به تعویق بیفتد .

بی شک این روزها جنگ قدرت در استقلال راه افتاده و هر کدام از طرفین حاضر به عقب نشینی نستند و این مساله باعث می شود بدنه باشگاه نیز آسیب ببیند .

شواهد نشان می دهد رییس هیئت مدیره احساس خطر می‌کند و قصد دارد با افرادی در باشگاه همسو شود که به افکار او نزدیک هستنداما در این میان افتخاری نیز به نظر می‌رسد تیغ برنده تری داشته باشد و به فکر مبارزه است تا بر این اساس مشکلات را حل کند اما گویا اعضایی در هیئت مدیره استقلال وجود دارند که در هیات مدیره رو به سمت آقای رییس دارند و زیاد با افتخاری همسو نیستندو این موضوع را می توان در مصاحبه های اخیر اعضای هیئت مدیره متوجه شد که یک ناهماهنگی میان مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره وجود دارد .

 به نظر می‌رسد افتخاری در هیات مدیره استقلال تنها است و برای اینکه این ضعف را برطرف کند به فکر راهکاری است. راه‌حلی که مدیرعامل استقلال دارد این است: حذف تدریجی اعضایی که می‌داند رای آنها مشابه رییس هیئت مدیره است.

از طرفی منصور پورحیدری در حال حاضر به دلیل بیماری از اعضای هیئت مدیره کنار رفته و به نظر احساس می شود تغییراتی برای حذف معینی دیگر عضو هیئت مدیره در راه باشد تا بر این اساس افرادی به راس کار بیایند که طرز تفکراتشان بیشتر به مدیر عامل نزدیک باشد و با توجه به این شرایط برگزار نشدن جلسات هیئت مدیره طی هفته های اخیر را نیز می توان به این موضوع ربط داد .

در جدال قدرت مدیران استقلال منصوریان از هر طرف بازنده است چرا که این حاشیه‌ها نمی‌گذارد آقای سرمربی با آرامش کارش را انجام دهد وبه نوعی این روزها همه علیه منصوریان هستند و افتخاری هم مقابل همه است.البته نا گفته نماند منصوریان نیز با مطرح کردن دیگر مسائل خود به دنبال بر هم زدن آرامش است .

همان طور که می دانیم منصوریان انتخاب افشارزاده در ابتدای فصل بوده و بدون شک مدیران فعلی با او همسو نیستند و آنچه گواه این مطلب خواهد بود مصاحبه‌هایی است که اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال علیه این مربی در روزهای اخیر انجام دادند و گفته‌اند اگر منصوریان پیشنهادی دارد باید آن راعلنی کند.

حتی افتخاری در مصاحبه های اخیر خود از اینکه سرمربی استقلال مدعی شده از یک تیم انگلیسی پیشنهاد دارد به شدت ناراحت است و این ناراحتی را در صحبت‌های خود نشان می‌دهد. نکته اینجا است که با این همه اختلافی که کاملا علنی است چه برسر استقلال می‌آید و چقدر به آینده این تیم می‌توان امیدوار بود.

 البته افتخاری با شرکت در تمرین روز پنج شنبه استقلال سعی کرد وانمود کند که از منصوریان حمایت می‌کند اما آنچه در مصاحبه‌های او به چشم می‌آید این است که هیچ هماهنگی و همدلی در بین افراد استقلالی وجود ندارد.

در هر صورت آن چیزی که ما در میان صحبت های اخیر استقلالی ها نظاره گر بودیم چیزی جز خراب کردن یکدیگر چیزی به چشممان نیامد و این طور که پیداست استقلال در وضعیت آشفته ای قرار دارد و هر کدام از مدیران استقلال به دنبال این هستند تا حرف خود را به نوعی به کرسی بنشانند.

 علی جباری در مورد اختلافات اخیری که در باشگاه استقلال بین مدیرعامل و برخی از اعضای هیئت مدیره پیش آمده، اظهار داشت: این موضوع خیلی بد است که مدیرعامل باشگاه در رسانه‌ها علیه سرمربی تیم مصاحبه می‌کند و او را به حاشیه می‌برد. مهم‌ترین چیزی که یک سرمربی به آن نیاز دارد آرامش و تمرکز است و وظیفه مدیرعامل فراهم کردن آن است نه اینکه با مصاحبه علیه او، باعث ایجاد حاشیه شود.

وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد بین افتخاری و منصوریان همدلی وجود ندارد و دود این اختلاف به چشم منصوریان خواهد رفت.این موضوع برای باشگاه بزرگی همچون استقلال که بی شمار هوادار دارد اصلا خوب نیست و از طرفی این درگیری ها از پیش قابل پیش بینی بود چرا که در هر صورت تغییرات اتفاق افتاده بود و در حال حاضر تنها کاری که می توان انجام داد این است که جلوی بروز این اتفاقات را گرفت و نگذاریم ادامه پیدا کند چرا که بد است .