کره جنوبی در سومین بازی خود در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در خانه میزبان قطر بود که در آن دیدار جئونگ هو هونگ، مدافع کره‌ای‌ها به علت دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و بدین ترتیب بازی با ایران را هم از دست داد.

 
در حالی که پس از بازی اعلام شد که این مدافع تنها غایب کره جنوبی مقابل ایران خواهد بود اما چند سایت خبری از محرومیت هیون جون سوک، مهاجم 25 ساله ترابوزان اسپور و بازیکن سابق پورتو و آژاکس به دلیل دریافت کارت زرد و دو اخطاره شدن خبر دادند.
 
اما با بررسی بازی‌های گذشته کره جنوبی توسط خبرنگار مشرق مشخص شد این بازیکن در سه دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تنها در دیدار با قطر به میدان رفته و کارت زرد دریافت کرده است و کارت زرد قبلی او مربوط به دور مقدماتی و دیدار این تیم مقابل کویت می‌شود که طبق قانون اخطارهای دور مقدماتی در مرحله نهایی محاسبه نمی‌شوند. همانگونه که وحید امیری از ایران نیز در دور مقدماتی مقابل هند کارت زرد گرفته بود و در دیدار با چین در مرحله نهایی هم کارت زرد گرفت اما در دیدار بعدی مقابل ازبکستان به میدان رفت.
 
 کره جنوبی تنها یک محروم مقابل ایران دارد/ مهاجم کره محروم نیست +سند
 
 
همچنین یک سایت ورزشی پربیننده نیز اعلام کرد که دونگ وون جی مهاجم مطرح کره ای هم دو اخطاره شده است که آمار سایت فیفا و AFC نشان می دهد این مهاجم هم تنها یک اخطار در دور مقدماتی و نهایی گرفته و آن هم مربوط به آخرین دیدار کره مقابل قطر بوده است. 
بدین ترتیب جئونگ هو هونگ تنها غایب کره‌ای‌ها مقابل شاگردان کی‌روش خواهد بود.
کره جنوبی تنها یک محروم مقابل ایران دارد/ مهاجم کره محروم نیست +سند

 

کره جنوبی تنها یک محروم مقابل ایران دارد/ مهاجم کره محروم نیست +سند

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 
0