علی اکبر طاهری اظهار کرد: در جلسه هیت مدیره مسائل کلی باشگاه پرسپولیس ، برنامه بازی ها و بدهی مالیاتی و مسائل مالی باشگاه مطرح شد و اعضا درباره این مسائل بحث و تبادل نظر کردند.

 

وی درباره اظهارات هدایتی در خصوص پول گمشده در باشگاه پرسپولیس بیان کرد: هزینه های باشگاه از طریق سامانه پیامکی و هواداران خاص باشگاه تأمین می شود بر این اساس پول ها در حساب باشگاه واریز می شود و  دستمزد بازیکنان از این طریق پرداخت می شود.همچنین هدایتی یکی از حامیان اصلی باشگاه پرسپولیس محسوب می شود که کمک های زیادی به ما کرده است و فکر نمیکنم که وی چنین صحبتی کرده باشد.طبق زمان بندی پرداختی بازیکنان انجام شده است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد. 

 

طاهری در باره وضعیت گولچ عنوان کرد: این بازیکن در تمرینات حاضر نشده است و طبق قانون حقوق باشگاه را دنبال می کنیم تا کمترین آسیب به باشگاه پرسپولیس برسد. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که با برنامه ریزی از چالش ها گذر کنیم و سروسامانی به باشگاه دهیم تا وضعیتمان سال به سال بهتر شود . این برنامه ریزی تا حدودی به فدراسیون ربط دارد همچنین به دنبال تعاملات با فدراسیون فوتبال هستیم و رابطه خوبی با تاج رئیس فدراسیون داریم.

 

وی در پایان درباره ناکامی در جام حذفی خاطر نشان کرد: متاسفانه حذف از جام حذفی رخ داد و از هواداران عذر خواهی می کنیم . در حال حاضر ما باید در کورس قهرمانی جام حذفی بودیم اما این اتفاق رخ نداد و ما تمرکزمان را روی لیگ برتر و لیگ قهرمانان گذاشتیم.