تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل ازبکستان ساعت 10:15 در زمین چمن شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد به اردوی تیم ملی اضافه شدند اما تنها قوچان‌نژاد در محل تمرین حاضر شد و 2 بازیکن دیگر استراحت کردند. قوچان‌نژاد با تصمیم کارلوس کی‌روش به تمرینات اختصاصی پرداخت.

* در یک صحنه روی مهدی طارمی خطا شد و کی‌روش در حرکتی جالب به بازیکن خاطی، کارت زرد نشان داد.

* پیش از آغاز تمرین، بازیکنان در 2 گروه، تمرین حفظ توپ روی هوا را انجام می‌دادند. هر بازیکنی که موفق نمی‌شد توپ را به درستی به بازیکن دیگر برساند با واکنش دیگر ملی‌پوشان مواجه می‌شد.

* دروازه‌بانان زیر نظر دن گاسپار، مربی دروازه‌بانان تیم ملی، تمرینات اختصاصی انجام دادند. شوخی‌های علیرضا حقیقی و گاسپار جالب توجه بود.

* ملی‌پوشان پس از کار با توپ و عبور از موانع به 2 گروه تقسیم شدند تا فوتبال درون‌تیمی انجام دهند. با توجه به اینکه تعداد بازیکنان کم بود، این 2 گروه به 2 تیم قرمز و سبز فسفری تقسیم شدند و در این میان اشکان دژاگه به عنوان بازیکن آزاد بازی می‌کرد. کارلوس کی‌روش هم داور بازی بود و در برخی موارد نکات موردنظر را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

* ترکیب دو گروه نشان می‌داد که حداقل 9 بازیکن اصلی تیم ملی مقابل ازبکستان مشخص هستند. به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، احسان حاج‌صفی، رامین رضاییان، آندرانیک تیموریان، مهدی طارمی و مهدی ترابی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ازبکستان به میدان بروند.

* سروش رفیعی که پس از حل مشکلات کارت پایان دوران خدمت مقدس سربازی خود به تیم ملی بازگشته، یکی از آماده‌ترین بازیکنان حاضر در تمرین بود.