به گزارش پارس ، علیرضا نوین در گفتگو بامهر، در خصوص اینکه هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران فعالیت کادر فنی و سرپرستی تیم شهرداری تبریز را به حالت تعلیق در آورده است، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: از این چیزهایی که در فوتبال مطرح می شود، نگرانم. فقط اینقدر می گویم هیچگاه اجازه ندادم مجموعه زیر نظرم مرتکب کار غیراخلاقی و حرام شود. بعضی ها از صعود شهرداری به لیگ برتر ناراحتند که این مسائل را عنوان می کنند ولی دل ما هم گرم است چون کار غیر اخلاقی انجام نداده ایم.

وی با بیان اینکه مسئولان کمیته انضباطی و هیات رسیدگی به تخلفات نظر شخصی شان را گفته اند، تاکید کرد: من به فدراسیون فوتبال حق می دهم به این مسائل برسند و آنها را بررسی کنند چرا که بررسی این موارد همه چیز را نشان می دهد.

شهردار تبریز در پاسخ به این سئوال که آیا شکایت باشگاه از هیات رسیدگی به تخلفات به دادگاه انقلاب صحت دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: به هر حال باشگاه هم حق دارد از خودش دفاع کند. صلاح نمی بینم این بحث ها در رسانه ها مطرح شود ولی وقتی به سهرابی (معاون ورزشی شهرداری) تهمت می زنند که به حریفان پول داده است، او هم حق دارد از خودش دفاع کند.

" تابع مقرراتیم و از کارهای پاک در فوتبال دفاع می کنیم" . وی با بیان این مطلب ادامه داد: از فدراسیون فوتبال در این خصوص هیچ تماسی با باشگاه گرفته نشده است. به هر حال در این مدت اجازه نداده ام در شهرداری کسی کار غیر اخلاقی انجام بدهد و به همین دلیل خیالمان راحت است.

نوین در پاسخ به این سئوال که" در صورت محرض شدن تخلفات کادر فنی و ممنوع الفعالیت شدن فراز کمالوند سرمربی تیم چه کار خواهید کرد" ، گفت: ۱۰ ها سرمربی خوب آماده هستند تا به شهرداری خدمت کنند! البته آقایان باید با مستندات حرف بزنند. آقای کمالوند هم باید برود و از خودش دفاع کند. اگر روزی فردی مثل کمالوند هم ممنوع الفعالیت شد تابع مقرراتیم.

وی همچنین تاکید کرد: البته وظیفه خودم می دانم از سرمربی تیمم دفاع کنم. فعلا منتظرم ببینم تا حرف هایی که آقایان می زنند هیاهو و جنجال است یا خیر.

شهردار تبریز در پایان بار دیگر بر فروشی نبودن امتیاز تیم شهرداری تاکید کرد و گفت: امتیاز شهرداری فروشی نیست. ما تبریز را پایتخت فوتبال ایران می کنیم. در این راه از تجارب ترکتورسازی و گسترش فولاد تبریز هم استفاده می کنیم. بنا داریم فصل آینده تیم را طوری ببندیم که دیگر دغدغه سقوط نداشته باشیم.

  سایت فدراسیون فوتبال روز یکشنبه اعلام کرد به استناد مصوبه هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال ایران کادر فنی و سرپرستی تیم فوتبال شهرداری تبریز تا اطلاع بعدی از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال معلق و حق فعالیت فوتبالی در هیچ رده ای را نخواهد داشت.