فرهاد کاظمی عصر امروز سه شنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر تراکتورسازی و شکست سه بر صفر سیاه جامگان اظهار داشت: در دفاع مشکلات زیادی داشتیم و برخی نفرات باتجربه ما خوب نبودند.

وی با تاکید بر اینکه در کارهای تاکتیکی خیلی بیشتر از آن چیزی که فکرش را می کردم اشتباه کردیم، ادامه داد: اشتباهات فردی گردن من است ولی پس از هفت هفته یک تیم باید کار تاکتیکی کند ولی ما امروز اصلا خوب نبودیم.

کاظمی با اشاره به اینکه شکل دفاع ما درست نبود، ابراز داشت: به خاطر ضعف بدنی چند بازیکن باتجربه تیمم خیلی راحت شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در خصوص عملکرد داوری مسابقه نیز گفت: داوری عالی بود، به نظرم آفساید و پنالتی شدن همه اینها مهم نیست و بازی تمام شده است و باید به داوری کشور کمک کرد.

کاظمی با اشاره به اینکه برخی بازیکنان ما با غرور کاذب وارد زمین می شوند، ادامه داد: در جریان بازی دفاع ما از بازی غافل بود و برخی ها هوش و حواس شان به جریان مسابقه نبود.

وی با تاکید بر اینکه تیمش مشکلات زیادی دارد که باید حل شود، گفت: من از نیمه دوم بازی تیمم با تراکتورسازی رضایت دارم ولی باید در اجرای کارهای تاکتیکی بیشتر از اینها تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با تاکید بر اینکه هواداران تراکتورسازی قبل و بعداز بازی مرا تشویق کردند، گفت: من برای آنها و تیم تراکتورسازی احترام ویژه ای قائل هستم و از قلعه نویی و هواداران تراکتورسازی تشکر می کنم.