محمد ناظم الشریعه درباره بازی مقابل آذربایجان گفت: تیم آذربایجان بسیارخوب بود. از ابتدای این مسابقات بازی‌هایش را زیر نظر داشتیم و در بازی برابر این تیم برنامه های خاص خود را به مرحله اجرا گذاشتیم. ضمن اینکه با دانش و علم کافی به میدان آمدیم.

وی تصریح کرد: در این دیدار، بازی فوتسال زیبایی را ارائه و حریف را تحت تاثیر قرار داده بودیم. این تیم بازیکنان تکنیکی منحصر به فرد دارد و توانستند مقابل تاکتیکی تیمی ما دوام بیاورند. ضمن اینکه ما موقعیتهای بسیاری را از دست دادیم و اگر آن موقعیتها به گل تبدیل می شد، اکنون نتیجه بسیار متفاوت بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره بازی برابر برزیل خاطرنشان کرد: با تیم های بزرگ و خوب همیشه بازیهای خوب و جذابی را ارائه می دهیم و بدون ترس به میدان رفته و توانایی های خود را به نمایش می گذاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که چرا تیم ایران برای روی آوردن به پاور پلی (استفاده از 5 بازیکن درون زمین بدون حضور دروازه بان) دیر اقدام کرد، گفت: این تکنیک یک ریسک بود و فکر می کردیم می توانستیم به گل برتری برسیم.
 
در دقایق آخر به این موضوع روی آوردیم و متاسفانه نتوانستیم موقعیت های بی شماری که نصیبمان شد را به گل تبدیل کنیم. به آذربایجان تبریک می گویم و امیدوارم در بازیهای پیش رو موفق باشد