برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بازی با سپاهان برای ما دربی سوم است. پرسپولیس سه بازی بزرگ داشته و دارد. ما رقابتهایی را با سپاهان و پیشتر از آن با تراکتورسازی و استقلال داشتیم.

وی افزود: سپاهان یکی از تیم های خوب ایران در چند سال گذشته بوده است. به این تیم تبریک می گویم. آنها تیمشان را خوب بستند و مشخص است که چه بازی سختی داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تقابلش با عبدالله ویسی که به نوعی تقابل سرمربی قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته است، گفت: جا دارد دوباره به ویسی تبریک بگویم. او استحقاق این را داشت از یک تیم کوچک قهرمان ساخت.

برانکو درباره غیبت کمال کامیابی نیا مقابل سپاهان گفت: کارمان اینطور سخت است. فرشاد و محسن هم مشکل دارند. وحید امیری هم به زودی مشخص می شود که به بازی می رسد یا خیر.

وی درباره اینکه پرسپولیس نسبت به فصل قبل خوب بازی نمی کند و گل زیادی نمی زند، تاکید کرد : از اول فصل می دانستیم امسال فصل دشواری در پیش داریم ولی دو فصل پیش پرسپولیس یک بازی مانده به آخر، بقایش در لیگ را تضمین کرد. عملا پارسال می توانستیم قهرمان شویم. آخرین بازی که باخته ایم، بازی با سایپا در تهران بود. بعد از آن بیش از ۲۰ بازی نباخته ایم. اگر ۳۰ بازی اخیر را در نظر بگیریم، فقط یک بازی باخته ایم آنهم به نفت تهران.

وی افزود: الان ۱۲ امتیاز داریم. سال گذشته این موقع ۴ امتیاز داشتیم. مهدی طارمی دوره بدنسازی پیش از فصل را نگذرانده است و تمریناتش بیشتر با تیم ملی بوده تا باشگاهش. وحید امیری هم مصدوم است. ما شانسهای گلزنی زیادی از دست دادیم. اگر یادتان بیاید، طارمی شانس گل را در مقابل گسترش از دست داد. مقابل تراکتورسازی و استقلال هم همینطور که اگر دیروز توپ مهدی گل می شد، وضعیت فرق می کرد.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما توانستیم پنج، شش موقعیت به دست بیاوریم. خودم راضی هستم بعد از یک ماه تعطیلات توانستیم اینطور بازی کنیم.

برانکو درباره شادی هواداران استقلال بعد از دربی، گفت: من به بچه ها هشدار داده بودم که این دربی است. دربی شرایط خودش را دارد.  طبیعی است آنها خوشحال باشند چون یک امتیاز مقابل پرسپولیس برای هر تیمی خوب است.

وی درباره اینکه هم استقلال و هم پرسپولیس ترسو بازی کردند، گفت: نمی شود اسم آن را ترس گذاشت. جنس این بازی این است. اسم این نوع بازی مسئولیت پذیری مقابل حریف است. تمرکز بازیکنان و نظم آنها خوب بود و تا دقیقه ۹۳ حمله می کردیم. استقلال در ۱۵ دقیقه آخر از نیمه خودش بیرون نیامد. حتی یک گل هم زدیم که آفساید بود.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیس به خاطر خوب بازی نکردن در دو دیدار گذشته، یادآور شد: حرف شما را قبول ندارم. باید باز هم تکرار کنم که ما مقابل تراکتورسازی بعد از یک ماه تعطیلات بازی کردیم. ۶ بازیکن ما یک ماه با تیم نبودند و فقط یک جلسه تمرین کردند. انتظار داشتید مقابل تراکتورسازی بازیکنان ما پرواز کنند؟!

برانکو ادامه داد: دیروز وضعیت ما بهتر بود. از استقلال برتر بودیم و بازی را به حریف دیکته کردیم. فکر می کنم انتظار نبود که بازیکنان با سر به دیوار بروند. آنها این همه مهره داشتند. هواداران می توانند راضی باشند. ما ۴ بازی اول را خوب کار کردیم. واقعیت این است که در گلزنی مشکل داریم. تاکید می کنم طارمی در دوره بدنسازی با ما نبود و امیری هم مصدوم است.