درباره دربی 83 اظهار داشت: دربی یک بازی معمولی نیست و نباید با مقایسه این بازی با دیگر بازی ها، آن را یک بازی معمولی دانست. دربی یک واقعه مهم ورزشی در کشور محسوب می شود و به همین دلیل باید قدر بدانیم و کمک کنیم تا این دیدار هر چه با شکوه تر و با عظمت تر برگزار شود.

 

وی ادامه داد: درست است که دربی هم سه امتیاز دارد، اما سه امتیاز این بازی ارزشی فراتر از امتیازات دیگر بازی ها دارد. اگر مجموعه یک باشگاه اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان ظرفیت حضور در این مسابقه را نداشته باشند، نتیجه گیری در آن کار سختی خواهد بود.

مدیرعامل اسبق استقلال اظهار داشت: در هر صورت برای برد و باخت لازم است که مدیران تمهیداتی را بیاندیشند و مدیران به نوعی رفتار کنند که کادر فنی آرامش لازم را دارا و از آمادگی خاصی برخوردار شوند و از طرفی هم کادر فنی عملکردش به نوعی باشد که بازیکنان از هر لحاظ به آمادگی های لازم برسند  .به طور حتم هر تیمی که ارکانش آمادگی لازم را داشته باشد می تواند فردا برنده دربی باشد.

 

اولیایی در خصوص اینکه سرنوشت منصوریان در صورت باخت در دربی چه خواهد شد، گفت: در هر صورت برکناری و یا هر حرف دیگری پس از باخت منطقی نیست و نباید مربی یا کادر فنی را با باخت و برد ارزیابی کنیم. از طرفی باید بگویم متاسفانه در فوتبال ما باب شده که پس از هر باخت دست به تغییرات می زنند اما این راه درست نیست و نباید اتفاقی صورت بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نظاره گر هستیم که استقلال به دلیل تغییرات زیاد با مشکل مواجه شده اما بهتر است بدانیم که تغییرات ارتباطی به برد و باخت ندارد و ثبات یک مدیریت لازمه کار است. معتقدم استقلال چه ببرد و یا ببازد و حتی مساوی کند باید در حفظ منصوریان و کادر فنی تلاش کنیم.