سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال ارتش های جهان (سیزم) به میزبانی کشورمان، در خانه والیبال تهران در حال برگزاری است. تیم ملی والیبال نظامیان ایران روز گذشته در چهارمین دیدار خود در رقابتهای نظامیان جهان به مصاف پاکستان رفت و در 3 ست پیاپی برابر این تیم به پیروزی رسید. شاگردان نفرزاده، در تیم ارتش کشور، سه ست این بازی را با نتایج 25-20، 25-17 و 25-14، به نفع خود به پایان رساندند. پیش از این تیم ملی نظامیان ایران، برابر زامبیا، فلسطین و کره جنوبی به میدان رفته بود و موفق شد که هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. 
 
مسعود یزدان پناه رئیس کمیته مسابقات سیزم در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص سطح مسابقات گفت:  مسابقات والیبال نظامیان جهان از روز یکشنبه، با شرکت 10 تیم آغاز شده است و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. خوشبختانه سطح مسابقات بسیار خوب است؛ به طوریکه روز گذشته مسابقه بین کره شمالی و پاکستان، با نتیجه 37-39 تمام شد. تیم ایران تا به اکنون توانسته تمام مسابقاتش را با اقتدار پیروز شود. 
 
وی تأکید کرد: این مسابقات اولین بار بود که در سطح جهان با همکاری  VIS و به صورت سیستم اطلاعات والیبال برگزار می شود که مورد استقبال نمایندگان سیزم قرار گرفته است.  
 
رئیس کمیته مسابقات سیزم، در پاسخ به این سوال که آیا در جریان مسابقات، جلساتی برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد ، بیان کرد: بله؛ خوشبختانه ضمن ابراز رضایت کامل مسئولین از نحوه برگزاری مسابقات، مقرر شد که از این پس کلیه رقابتهای ارتش های جهان، به همین سیستمی که در ایران برگزار شد، انجام شود. 
 
یزدان پناه افزود: مسئولان سیزم، در جلسات برگزار شده در طول بازیها، بنده را به عنوان عضو کمیته والیبال سیزم انتخاب کردند که احتمالاًَ در آینده ای نزدیک به عنوان رئیس کمیته داوران سیزم معرفی خواهم شد؛ البته این جریان منوط به جلسه ای است که در بروکسل برگزار می شود.