در ادامه بازی‌های پارالمپیک ریو و در روز سوم این رقابتها وزن 100+ کیلوگرم جودوی کشورمان در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز روی تاتامی رفت که با شکست مقابل حریف ژاپنی از کسب مدال بازماند.

ندری که در دور نخست حریفی از ونزوئلا را ضربه فنی کرده بود در دومین دیدار خود مقابل «خیمنز دیانگالیانی» از کوبا با اخطار شیدو شکست خورد، اما با توجه به حضور حریفش در فینال به گروه شانس مجدد رفت که با برتری مقابل حریف عراقی، راهی مرحله رده بندی شد.

ندری در دیدار رده بندی به مصاف کنتو ماساکی از ژاپن رفت که با ضربه فنی (ایپون) مغلوب حریف شد و از کسب مدال برنز بازماند.

* فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک پیش از آغار دیدار حمزه ندری خود را به سالن مسابقات رساند. او با عبور از جمع تماشاگران و جایگاه خبرنگاران در جایگاه ویژه مستقر شد و چند رقابت جودو را دید.

 پیش از این امید نوری جعفری نماینده وزن 81 کیلوگرم کشورمان با شکست در دیدار رده بندی پنجم شده بود. حامد علیزاده جودوکار وزن 100- کیلوگرم تیم ملی نیز با شکست مقابل حریف آذربایجانی در شانس مجدد هفتم شده بود.

بدین ترتیب پرونده تیم 3 نفره جودوی نابینایان و کم بینایان کشورمان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو بدون کسب مدال بسته شد.

پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک 2016 ریو از 18 شهریور ماه با حضور چهار هزار و 350 ورزشکار از 162 کشور جهان به میزبانی شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است و تا 28 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات بیش از 4000 ورزشکار از 160 کشور جهان به مدت 11 روز در 23 رشته ورزشی به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزشی کشورمان با عنوان «منا» متشکل از 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در این دوره از بازیها حضور دارد.