ساکت الهامی با اشاره به بازی صبای قم و ذوب آهن اظهار داشت: بازی خوب و تاکتیکی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند، ذوب آهن تیم با برنامه با یک مربی خوب بود.

وی با بیان اینکه صبا توانست با وجود 10 نفره شدن گل تساوی را بزند، خاطرنشان کرد: تیم ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد و اگر مقداری دقت بازیکنان بیشتر بود می‌توانستیم برنده بازی باشیم و این نشان می‌دهد صبا توانایی‌های بالایی دارد.

مربی صبای قم تعطیلی یک ماهه لیگ را به نفع صبا دانست و افزود: صبا در ابتدای فصل به علت اینکه شاکله اصلی خود را از دست داده بود، نیاز داشت تا بازیکنان بیشتر باهم هماهنگ شوند و در نیمه دوم دیدید تیم از لحاظ بدنی چقدر نسبت به ابتدای فصل بهتر شده بود.

وی ادامه داد: در بازی امروز نبود رضا عنایتی، کریم اسلامی و حتی بازیکنان قمی به تیم ما لطمه زد.

الهامی به اخراج خود در این بازی اشاره کرد و افزود: گناه من این بود که تیم ده نفره‌مان گل تساوی را زد و بعدازاین که شادی کردم توسط داور چهارم در استادیوم خودمان در نبود تماشاچی اخراج شدم.

وی با بیان اینکه متأسفانه داوران نسبت به او ذهنیت بدی دارند، عنوان کرد: به نظرم باید به فدراسیون بروم و با اصفهانیان و کامرانی فر در این رابطه صحبت کنم تا ذهنیت داوران نسبت به من عوض شود.