ایوب ذوالفقاری در مورد تساوی بدون گل تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: ما بدشانسی آوردیم و از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. بازی قشنگی را شاهد بودیم ولی ما موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره درگیری‌های شدید پس از بازی میان هواداران و لیدرها گفت: زمانی که درگیری پیش آمد، ما سریعاً از محل خارج شدیم. من در صحنه‌ها حضور نداشتم اما شنیدم که شروع‌کننده درگیری‌ها، خبرنگاران پرسپولیسی بودند. در مجموع بازی خیلی خوب برگزار شد اما در پایان بازی، یگان ویژه نباید اجازه ورود افراد متفرقه به داخل زمین را می‌داد که همین موضوع باعث برهم خوردن نظم شد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به ضرب و شتم سعید فتاحی، مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ و ناظر این بازی خاطرنشان کرد: خود فتاحی به من گفت تنها یک نفر به سمت او حمله کرده و اینطور نبوده که چندین نفر او را کتک بزنند. به احتمال زیاد، فرد ضارب فکر کرده فتاحی یکی از هواداران پرسپولیس است!

ذوالفقاری در مورد پرتاب بطری از سوی هواداران به سمت بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان پرسپولیس که باعث مصدومیت و انتقال او به بیرون از ورزشگاه شد، گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد. هیچ چیزی هم به سمت زمین پرت نشد. یک دفعه دیدیم دروازه‌بان پرسپولیس روی زمین افتاد زمین و به خودش پیچید. دکتر تیم را بالای سر او فرستادیم. دکتر رفت و آمد به ما گفت چیزی نیست.

وی افزود: اینطور هم نبود که دروازه‌بان پرسپولیس به خارج از ورزشگاه منتقل شده باشد. پرسپولیسی‌ها از چند روز قبل از بازی، جوسازی میکردند که ورزشگاه ما ناآرام است ولی ما در تعطیلات لیگ برتر، چند بازی دوستانه در همین ورزشگاه برگزار کردیم و هیچ اتفاقی رخ نداد.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد: این رفتارها خوب نیست و باعث می‌شود هواداران پرسپولیس تحریک شوند و در ورزشگاه آزادی رفتار متقابلی از خود نشان دهند که این اتفاق برای فوتبال، زیبا نیست.

ذوالفقاری در پایان، درباره اعتراضات شدید امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی به تصمیمات داور مسابقه گفت: قلعه‌نویی در یک صحنه به تصمیم داور اعتراض داشت و معتقد بود باید به بازیکن پرسپولیس، کارت می‌داده که با تذکر داور مواجه شد.