تیم فوتبال استقلال از ساعت 17 و 15 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را برای آماده‌سازی جهت بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز پیگیری کرد.

* امید ابراهیمی و ووریا غفوری دو بازیکن استقلال در تمرین امروز حضور پیدا کرده و پس از گفت‌وگو با سرمربی استقلال تنها دور زمین دویدند.

* هنگامی که تمرین آغاز نشده بود منصوریان با لئوناردو پادووانی برای دقایقی به صحبت پرداخت.

* تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که باد شدیدی در ورزشگاه آزادی در بعضی اوقات توام با گرد و خاک می‌وزید.

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیرنظر استیو جونز تمرین کرده و با کش‌های مخصوص کار بدنی انجام دادند.

 

* در بخش بعد حرکات سرعتی و عبور از موانع در نظر گرفته شد که مربی بدنساز استقلال با جدیت بازیکنان را تحریک به انجام این حرکات می‌کرد.

* علی چینی امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد ولی اعلام کرد که شرایط جسمی‌اش مناسب نیست و به همین علت محل تمرین استقلال را ترک کرد.

* مثل روزهای گذشته که تمرین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد از ورود تماشاگران به محل تمرین ممانعت به عمل آمد.

* در اواسط تمرین امروز علیرضا منصوریان در حالی که شاگردانش را به کارهای تاکتیکی راهنمایی می‌کرد خطاب به پزشک استقلال گفت: من کمرم گرفته و لطفا یک کاور به من بدهید. جالب اینجا بود که سرمربی استقلال مجبور شد برای فرار از درد از ناحیه کمر از اسپری ضد درد استفاده کند.

* هنگامی که تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان آغاز نشده بود و بازیکنان مشغول دوی سرعتی بودند فرشید باقری از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. این بازیکن خطاب به پزشک استقلال گفت که به هنگام استارت زدن مچ پایش گرفته است و به همین علت کادر پزشکی این بازیکن را از تمرین گروهی منع کرد البته باقری در کنار سایر بازیکنان استقلال مثل انصاری، برزای، حاج‌محمدی، پادوانی و کریمی کار استقامتی انجام داد و در تمرین پا به توپ شرکت نکرد.

* علی قربانی که روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت نکرده بود امروز هم در فوتبال درون‌تیمی آبی‌پوشان حضور نداشت و تنها در گوشه‌ای از زمین حرکات کششی انجام می‌داد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و از گوشه‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی را نظاره کرد.

* ووریا غفوری که امروز با فرزندش به محل آبی‌وپشان آمده بود وقتی قصد خروج از زمین را داشت به درخواست یکی از عکاسان مقابل دوربین آنها ایستاد. وی وقتی با اصرار عکاس مبنی بر اینکه عدد 4 را نشان دهد روبرو شد اما از این کار امتناع کرد. در عوض غفوری دست پسرش را بالا آورد و فرزند خردسال او عدد 4 را نشان می‌داد.

* هرائر مگویان که به دلیل بازگشتش از ارمنستان دیروز با استقلال تمرین نکرده بود امروز با بازیکنان دیگر تمرین کرد.

به گزارش فارس، تمرینات تیم فوتبال استقلال فردا مجددا پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان از ساعت 17 و 30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای بازی با ماشین‌سازی پیگیری خواهند کرد.