علی عباسی، مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره وضعیت دو بازیکن سیاه‌جامگان که در روزهای گذشته در تمرینات این تیم غیبت کرده‌اند، اظهار کرد: این دو بازیکن تا پایان هفته‌ تعیین تکلیف می‌شوند. بی‌نظمی و بی‌انضباطی در تیم ما جایی ندارد و فرهاد کاظمی هم علاقمند به همکاری با چنین بازیکنانی نیست.

او در واکنش به این که دو بازیکن غایب، مشکل مالی را دلیل غیبت در تمرینات تیمش عنوان کرده‌اند، گفت‌: مشکل سیف‌اللهی مالی نبوده و او به یکباره تمرینات را ترک کرده است و این موضوع برای ما قابل درک نیست. ما به تعهدات خودمان پایبند هستیم و راهی که دوستان برای اعتراض انتخاب کرده‌اند مناسب نیست. شرایط حرفه‌ای در باشگاه ما حاکم است و این اتفاقات در باشگاه ما جایی ندارد. نظم و انضباط حرف اول را در تیم می زند.

او درباره عملکرد عیسی ترائوره، بازیکن خارجی جدید این تیم در دیدار دوستانه با سپاهان، خاطر نشان کرد: امروز هم بازی او را در مقابل ذوب آهن بررسی می‌کنیم و در صورت صلاحدید کادرفنی قرارداد او منعقد می‌شود. با برونو سزار، بازیکن سابق سپاهان هم در حال مکاتبه هستیم و امروز (یکشنبه) جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های او خواهیم داشت.

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره دیدار دوستانه تیمش با سپاهان و کسب تساوی 2 بر 2، خاطر نشان کرد: بازی خوبی بود و خبرهای آن هم در رسانه‌ها منتشر شد. امروز هم دیداری با ذوب آهن انجام می‌دهیم و فردا به مشهد باز می‌گردیم تا تمریناتمان را پیگیری کنیم.

عباسی درباره انتشار خبری مبنی بر این که نام سیاه‌جامگان به پرسپولیس تغییر می‌کند، اضافه کرد: این خبر صحت ندارد و من هم آن را در رسانه‌ها دیده‌ام. هنوز چیزی قطعی نشده و  فقط علی‌رغم میل باطنی‌مان در آینده‌ای نزدیک نام سیاه‌جامگان تغییر خواهد کرد. ما با کارشناسان خبره جلسه‌ خواهیم داشت و به یک جمع‌بندی دست می‌یابیم و پس از کسب مجوزهای لازم نام سیاه‌جامگان تغییر می‌کند. به دنبال نامی تاریخی مانند سیاه‌جامگان یا ابومسلم هستیم.