جعفر کاشانی در خصوص اتفاقات دیدار دوستانه چهارشنبه شب تراکتورسازی مقابل پیکان در زمین اختصاصی ورزشگاه تراکتورسازی که منجر به درگیری و تشنج در این استادیوم شد، گفت: ما این مسائل را می‌دانیم، اما برای انجام دیدارمان برابر تراکتورسازی به‌صورت کامل تابع مقررات سازمان لیگ هستیم. سازمان لیگ ناظر بر بازی‌هاست و فدراسیون هم مجری انجام این دیدارها. مسئولان این دو ارگان هر کجا که بگویند، ما بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تشخیص اینکه ورزشگاه تراکتورسازی خوب خواهد بود یا بد، برعهده بنده یا دیگران نیست. سازمان لیگ می‌گوید کجا بازی کنیم. اگر ایرادی هم وجود داشته باشد باید سازمان لیگ آن را بگوید. پرسپولیس در این زمینه تعیین‌کننده نیست. ما برای انجام این بازی به تبریز دعوت شده‌ایم و حتماً به این شهر می‌رویم. بحث‌های دیگر برعهده ما نیست. مگر پرسپولیس میزبان است که محل برگزاری بازی را تعیین کند؟ تراکتورسازی باید با بهترین شرایط از ما میزبانی کند و البته سازمان لیگ، فدراسیون، شورای تأمین استان، هیئت فوتبال تبریز و سایر ارگان‌ها نیز به این باشگاه کمک می‌کنند تا ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در دهه 50 سپس به ذکر دو خاطره پرداخت و یادآور شد: یادم می‌آید در اواسط دهه 50 به ما گفتند باید در مسجدسلیمان بازی کنید. ما وقتی به این شهر رفتیم، متوجه شدیم ورزشگاه مسجدسلیمان اصلاً شرایط خوبی ندارد، ولی چون تابع بودیم، بازی کردیم. اتفاقاً یادم می‌آید آن بازی را باختیم، اما در بازی برگشت در همین ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی) به این تیم شش گل زدیم و بازی را بردیم. حتی وقتی عضو تیم ملی بودم، در یک تورنمنت مهم باید به پاکستان می‌رفتیم. آنجا نیز چیزی به اسم ورزشگاه وجود نداشت، ولی در همان استادیوم با کره‌شمالی بازی کردیم و بازی را 2 بر صفر بردیم. یک تیم باید هر کجا که مسئولان برگزاری تورنمنت می‌گویند، به میدان برود.

کاشانی همچنین اظهار داشت: ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. تیم باید فوتبالش را بازی کند و باشگاه کار خودش را پیگیری کند. نمی‌توانیم بگوییم به تبریز نمی‌رویم. مسئولان بهتر می‌دانند شرایط چطور است. دیگر نیازی نیست بگوییم فوتبال باید در مکانی امن و با امنیت کامل برگزار شود. مگر این مسائل را کسی نمی‌داند؟ حتماً کسی که تعیین کرده ما باید در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی بازی کنیم، همه مسائل را در نظر گرفته است.

وی در نهایت تصریح کرد: حرف و شعار باشگاه همین یک جمله است که ما تابع قانون هستیم و هر کجایی که به ما بگویند، بازی می‌کنیم.