سیروس دین‌محمدی در مورد شرایط فعلی استقلال و نتیجه نگرفتن این تیم در بازی‌های دوستانه گفت: من شنیدم که استقلال خوب نتیجه نگرفته است، ولی نباید نگرانی خاصی وجود داشته باشد، چون شرایط بازی‌های تدارکاتی با بازی‌های رسمی فرق دارد. این درست است که استقلال در مسابقات رسمی نتایج خوبی نگرفت، ولی به‌هر حال کادر فنی تلاش می‌کند تا این مشکلات را برطرف کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حضور بهتاش فریبا می‌تواند شرایط استقلال را بهبود ببخشد، خاطرنشان کرد: به‌هر حال این تصمیمی بود که گرفته شده است و امیدوارم آقای فریبا بتواند در استقلال تأثیرگذار باشد.

دین‌محمدی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال تا دربی به شرایط خوبی خواهد رسید، اظهار داشت: بازی پرسپولیس و استقلال همیشه شرایط خاص خودش را دارد و این مسابقه با بقیه بازی‌ها متفاوت است. بازیکنان به‌خوبی می‌دانند که شکست در دربی تبعات بدی درپی خواهد داشت. من به‌عنوان یک استقلالی امیدوارم که وضعیت این تیم خوب شود و شاهد بردهای استقلال در آینده باشیم.

مربی فصل گذشته استقلال در واکنش به حرف‌های اخیر پرویز مظلومی که گفته است اجازه ندادند نتیجه جوان‌گرایی‌اش در استقلال را ببیند، گفت: من معتقدم پرویزخان راست می‌گوید. پارسال جوان‌های آینده‌داری در استقلال رو شدند و حتی یکی از آنها به من می‌گفت که باورش نمی‌شود برای بزرگسالان استقلال بازی کرده است. مظلومی باید می‌ماند و نتیجه جوانگرایی‌اش را می‌دید. با این حال من برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد.