پارس : سید رضا افتخاری در گفتگو بامهر، در خصوص دعوت تیم فوتسال گیتی پسند به تورنمنت بین قاره ای آمریکا، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال با مسئولان برگزاری این مسابقات رایزنی کرد و پس از آن از گیتی پسند دعوت کردند تا در این مسابقات حاضر شود. این فرصت خوبی است تا ایران فوتسال خود را به دنیا نشان بدهد و خود را مجددا مطرح کند.

وی تاکید کرد: اهمیت حضور گیتی پسند در آمریکا برای ما بیشتر از مسابقات آسیایی داخل سالن است. آنها برای ما که نماینده آسیا هستیم حساب دیگری باز می کنند.

سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به سئوالی مبنی بر همزمانی مسابقات آسیایی با تورنمنت آمریکا و احتمال غیبت چند بازیکن گیتی پسند در این تورنمنت، تصریح کرد: مشکلی از این بابت نداریم. من با" خسوس کاندلاس" سرمربی تیم ملی هم صحبت کردم و قرار شد در صورتی که نماینده ایران به آمریکا برود، تیم ملی بازیکنان گیتی پسند را در اختیار این باشگاه بگذارد.

افتخاری در بخش دیگری از صحبت هایش درباره انتقاد و ناراحتی بازیکنان تیم امید از امکانات اردوی این تیم، خاطرنشان کرد: قبول دارم در اردوی ما مشکلاتی وجود دارد. دلیل آن هم این است که اردوی ما موقتی است! این مرحله اول اردوی ما است و چند بازیکن از آن خط می خورند. هر وقت اردوی اصلی تیم ملی آغاز شود، ما هم امکانات حرفه ای را در اختیار بازیکنان می گذاریم!

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال در حال حاضر شرایطی ندارد که از همین ابتدا برای تیم ملی هزینه کند چون در اینصورت سرمایه خود را دور می ریزد! بخش اصلی امکانات ما در اردوی نهایی تیم ملی به بازیکنان داده