علی پروین در مورد حضور روی نیمکت ستارگان فوتبال ایران در بازی با منتخب بازیکنان اسبق لالیگا اظهار کرد: مربیگری در این بازی با سایر بازی ها تفاوت دارد. بار سومی است که روی نیمکت ستارگان می نشینم. خوشحالم که این بچه ها را می بینم. 

 

وی در مورد این که آیا بازیکنان تیم ستارگان از وی حرف شنوی دارند، بیان کرد: این بچه ها حرف گوش کن هستند. اگر قرار باشد حرف گوش ندهند ما بی دلیل این سوت را در دست گرفته ایم. برخی از این بازیکنان مانند هاشمی نسب و رهبری فرد هنوز خوب و رو فرم هستند. من از باخت بدم می آید. در این تمرینات، کاری می کنیم که ببریم. در بازی های قبلی مفت باختیم. 

 

اسطوره فوتبال ایران درباره احتمال حضور علی کریمی، علی دایی و علیرضا منصوریان برای حضور در این بازی گفت: امروز با کریمی دو بار صحبت کردم و از وی خواستم کنار ما باشد و هرجا دوست داشت بنشیند. کریمی برای حضور در این بازی زمان خواست. دایی و  منصوریان هم گرفتار تیمشان هستند و در این بازی شرکت نمی کنند.

 

وی درباره احتمال حاضر نشدن جواد نکونام در این بازی، اظهار کرد: 8، 9 ماه زمان می برد تا چنین تیمی به ایران بیاید. نکونام دیروز گفت که در این بازی حاضر می شود. فدراسیون فوتبال به نظرم باید یک بازی خوب خارجی برای خداحافظی نکونام برگزار کند. نکونام امروز قرار بود به تمرین بیاید که نیامد.

 

پروین درباره نتایج خوب پرسپولیس در لیگ شانزدهم، بیان کرد: پرسپولیس امسال قهرمان می شود وقتی بازی های این تیم را می بینیم مشخص می شود که توان قهرمانی دارد.