حسن زمانی درباره ادامه ناکامی‌های استقلال و شکست این تیم برابر پاس همدان و توقف برابر شهرداری فومن در دیدارهای تدارکاتی اظهار داشت: ما نگران استقلال نیستیم و قول می‌دهیم با برطرف شدن نقاط ضعف تیم در تعطیلات لیگ برتر شاهد نتایج خوب خواهیم بود. افرادی که بالای سر تیم حضور دارند، کسانی هستند که دل‌شان به حال این تیم می‌سوزد و نگرانی بابت این مسئله نداریم.

«افرادی که دور استقلال جمع شده‌اند، از بهترین‌ها بوده و به‌دنبال آرامش تیم هستند»، وی با بیان این جمله افزود: در بازی‌های تدارکاتی، نتیجه برای کادر فنی مهم نیست. مهم چیزی است که اعضای کادر فنی از بازیکنان می‌خواهند. آنها دنبال خروجی کار هستند و نتایج بازی‌های تدارکاتی مهم نیست.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این پرسش که بحث‌هایی مطرح شده که برخی از مدیران باشگاه دنبال قدرت‌نمایی در استقلال هستند، گفت: بعید می‌دانم چنین چیزی باشد. باشگاه استقلال مردمی بوده و 30 میلیون هوادار دارد. استقلال آنقدر بزرگ هسست که هر مدیری وارد آن می‌شود، در بزرگی آن خودش را کوچک دیده و هیچ وقت ادعای بزرگی نمی‌کند. در هیئت مدیره هم عنوان شده که کارها باید براساس قانون پیش برود و اگر کسی قانون‌شکنی کند، گذشت نخواهیم کرد. ما خودمان قانون‌گذار بوده‌ایم و این موارد را می‌دانیم.

زمانی در خصوص اینکه سیدرضا افتخاری هنوز حق امضا ندارد، تصریح کرد: کارهای ایشان در حال انجام شدن است و این مشکل نیز برطرف می‌شود.