تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در المپیک در خصوص وضعیتش اظهار کرد: من در هر مسابقه مجبورم چند کیلو وزن کم کنم تا سر وزن برسم. خوشبختانه برای وزن‌کشی روی وزن می‌آیم و مشکلی نیز برایم به وجود نیامده است. آسیب دیدگی‌هایی که داشتم کاملا برطرف شده و پرقدرت و پرامید مبارزه خواهم کرد.

وی ادامه داد: رقبای سختی را در پیش دارم. به نظرم تمام ۱۶ نفر وزنم شانس مدال دارند. نباید کسی را دست کم بگیرم. البته من برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به مسابقه‌ها می‌روم و قطعا هیچ رقیبی را نیز بزرگ نمی‌کنم.

خدابخشی افزود: دو سال و نیم برای کسب سهمیه زحمت کشیدیم. ما در بازی‌های آسیایی، مسابقه‌های جهانی و رقابت‌های گرندپری خوش درخشیدیم. حالا در المپیک هم باید خودمان را نشان دهیم. به نظر من شانس کسب ۴ مدال را نیز داریم چون همه نمایندگان ایران تلاش خود را کرده‌اند و از رقبای خود سرند. تمرین‌های دو هم‌تیمی خودم عاشورزاده و مردانی را کامل دیده‌ام. خیلی سختی‌ها کشیده‌ایم. حالا نیز باید جواب زحمات‌مان را بگیریم.

دارنده طلای جهان با اشاره به زحمات کادر فنی اظهار کرد: سه سال است که کادر فنی زندگی ندارد و پا به پای ما تلاش می‌کند. خیلی زحمت برای ما کشیده‌اند. حتی اگر نتیجه هم نگیریم، تکواندو به حدی خود را ثابت کرده که باید قدر این کادر فنی را دانست.

وی ادامه داد: من مدت‌ها نفر اول رنکینگ بودم و خیلی توجه‌ها نسبت به من جلب شد. شاید خیلی تصور کنند که من باید شیوه مبارزاتم را عوض کنم اما من این کار را نمی‌کنم. تنها چیزهایی به مبارزات قبلی‌ام اضافه خواهم کرد اما در عین حال در المپیک متفاوت خواهم بود و نمی‌گذارم دستم برای رقبا رو شود. همانطور که ما مبارزه رقبا را آنالیز کردیم آن‌ها نیز روی ما زوم کرده‌اند زیرا تکواندوکاران ایران در دنیا شاخص و هر کدام از نمایندگان ایران در وزن خود قهرمان هستند.

خدابخشی در پایان گفت: امیدوارم جواب زحمات شبانه‌روزی‌ام را ببینم. من طلای جهان و بازی‌های آسیایی را دارم اما قطعا طلای المپیک متفاوت خواهد بود. تمام سعی‌ام را می‌کنم تا دل مردم را شاد کنم. کاروان ایران باید بیشتر از این‌ها مدال بگیرد. مطمئنم در کشتی آزاد و تکواندو تعداد مدال‌های ایران زیاد می‌شود و جایگاه خوبی در دنیا خواهیم داشت. امیدوارم که روسفید برگردم و زمانی که بعد از مسابقه مصاحبه می‌کنم، با مدال طلا باشد.