به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، سعید ملایی جودوکار وزن ۷۳- کیلوگرم تیم ملی ایران که در پائین جدول دور اول را با قرعه استراحت مواجه شده بود، در دور دوم" عزت کوباکوف" از قرقیزستان را در ثاینه ۴۲ از دقیقه دوم ضربه فنی کرد. وی دور سوم" ویکتور اسکورتوف" جودوکار" مولداویایی الاصل تیم ملی را در فاصله یک دقیقه و ۴ ثانیه به پایان مبارزه صربه فنی کرد و به نیمه نهایی راه یافت.

مولایی در این مرحله برای رفتن به دیدار نهایی یک حریف سرسخت و سرشناس به نام" نیام اوچیر سنجیرگال" از مغولستان را پیش رو دارد. این مغولی که نفر پنجم رنکینگ جهانی است، مدال برنز المپیک، برنز قهرمانی جهان، ۶ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز هم مسابقات مسترز، جام جهانی، گرند پریکس و تورنمنت های بین المللی در کارنامه دارد.

اما احسان بهرامیان که در وزن ۶۶- کیلوگرم دور نخست را استراحت داشت، دور دوم به مصاف" تامورخولاگ داوادورج" نفر هفتم رنکینگ جهانی از مغولستان رفت و با وجود ارائه یک مبارزه عالی مقابل این حریف سرشناس در ثانیه ۱۵ از دقیقه دوم ضربه فنی شد و از گردونه مسابقات کنار رفت. در کارنامه این جودوکار مغولی ۷ مدال طلا، هشت نقره و ۴ برنز از رقابتهای جهانی، جوانان جهان، جام جهانی، گراند پریکس و مسترز دیده می شود.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۲۰ جودوکار از ۲۸ کشور به میزبانی تایلند در بانکوک جریان دارد.