آتیلا حجازی ایران نیست اما دلش برای استقلال می‌تپد و نگران نتایج تیم محبوبش و البته سرمربی آن که دوست صمیمی‌اش محسوب می‌شود، است.

ماجرای عکس تندیس مرحوم حجازی چه بود که دیروز منتشرش کردی؟

۳ هفته پیش فردی به نام آرمین پورفهیمی به طریقی با من تماس گرفت و از ساخت مجسمه تمام‌قد پدرم حرف زد. به این خاطر به تهران آمدم و متوجه شدم به واسطه علاقه‌ای که داشته، قصد دارد با هزینه شخصی آن را برای خانواده‌ام بسازد.

پس مجسمه نیم‌تنه چیست؟

ساخت این تندیس را حمید کنگرانی که ساکن آلانیای ترکیه است، شروع کرده و به من گفت که به سفارش موزه شهرداری است. به این خاطر هماهنگ کردم تا تعداد زیادی عکس از پدرم در اختیارش گذاشته شود و وقتی برای دیدن تندیس رفتم از شباهت فوق‌العاده و طبیعی بودن اثر بهت‌زده شدم.

کار تندیس تمام شده؟

نه! تازه می‌گفت که هنوز بافت صورت و موها به کار اضافه نشده و ریزه‌کاری‌های اصلی باقی مانده است. با این حال چند اشکال ریز هم داشت که با هم آن‌ها را دیدیم و برطرف شد. از هر دوی این عزیزان ممنونم.

از استقلال و نتایج تیم که خبر داری؟

متأسفانه تیم اصلاً خوب نتیجه نگرفته و بازی بسیار مهمی مقابل پیکان دارد که در حالت طبیعی به نظر می‌رسد استقلال راحت برنده می‌شود ولی اصلاً نباید حریف را دست‌کم بگیرند.

چطور؟

به شخصه دچار چنین اشتباهی شدم. وقتی بازی تراکتور با نفت آبادان را دیدم که تیم تبریزی بالای ۷، ۸ موقعیت داشت شب قبل از بازی استقلال با منصوریان حرف زدم و گفتم که راحت برنده می‌شوید ولی نفت آبادان ثابت کرد در لیگ برتر هیچ حریفی آسان نیست.

نتیجه بازی امروز چه می‌شود؟

امروز جایی برای اشتباه کردن نیست شاید بتوان ۶ امتیاز اختلاف را جبران کرد اما اگر این فاصله به ۸، ۹ امتیاز برسد کار خیلی سخت خواهد شد. امیدوارم از این بازی استقلال روی دور بیفتد و موتورش روشن شود تا بهترین نتایج را بگیرد.