علی اکبر طاهری درباره اینکه رامین رضاییان گفته است می خواهد به هر ترتیب که شده از پرسپولیس برود اظهار داشت: مادنبال این بودیم که قرارداد 4 ساله باشد پدر ایشان دوست داشت او در پرسپولیس باشد اما او دوست نداشت. اختیار اینکه ما بر سر پرونده ادعا داریم و پرونده او هنوز باز است و در کمیته انضباطی  است و روی آن مصر  هستیم اما فضایی درست کردیم و گفتیم مسایل گذشته را کنار بگذاریم و همکاری جدید را شکل دهیم.می خواستیم آینده جدیدی را شکل دهیم اما نشد.

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی زحمات زیادی کشیدند. الحمدالله شرایط بسیار خوب است انشاالله فردا هواداران عزیزمان را پرشور داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. در تعطیلات طبق جدول و تقویم برانکو جلو می رویم. در خود تهران آماده سازی خود را انجام می دهیم. 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره جذب نفرات جدید بیان داشت: در لیست خودمان یک جای خالی داریم. انشاالله در چند روز آینده این را هم را پر می کنیم. تا این لحظه تمرکزمان روی جذب یک دروازه بان است. با دروازه بان کروات به تفاهم هایی رسیده ایم. مراحل تست پزشکی او بخش هایش مانده است انشاالله شرایط ITC اش حل شود پرسپولیسی می شود

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: به طور حتم با همه توان مهیای آن مسابقات می شویم. با اخباری که می رسد درباره سهمیه ها شرایط مقداری تغییر می  کند ممکن است به پلی آف برویم. امیدوارم عزیزانمان در فدراسیون فوتبال این مطلب را به صورت قوی پیگیری کنند. 

طاهری درباره وضعیت نهایی رامین رضاییان گفت:استیلی امروز در جلسه با  رضاییان تلاش زیادی کرد که رامین بماند.خیلی فضاها به این سمت بود که او می خواهد بماند و باشگاه و برانکو چنین علاقه ای ندارند.من خودم از این بابت مکدر شدم و استیلی هم ناراحت شد.به همین دلیل توافقاتی شکل نگرفت.پس از ماجرای ترکیه ما تمهیداتی را شکل داده بودیم اما نشد.در این مدت جلسات زیادی بود.هیات مدیره اقبالی نداشت اما من دنبال این بودم که او را حفظ کنم.امروز با برانکو جلسه داشتم و به دنبال راهکار بودم که از رضاییان استفاده کنیم.پیشکسوتانی هم در این باره با من تماس داشتند که کاری کنیم که رضاییان بماند.استیلی برای من خیلی عزیز است و در جلسه ای که با حضور او برگزار شد راههای ماندن رضاییان را بررسی کردیم.در هر حال نشد.