محمدرضا رودکی بعد از حذف سعید ملایی از گردونه مسابقات وزن 81- کیلوگرم گفت: با وجود تمام کمبود‌ها تیم را برای این مسابقات آماده کردیم و تنها در دو ماه اخیر توانستیم تدارک مناسبی برای بچه‌ها ببینیم و به آنها امکانات بدهیم. همین که توانستیم برای حضور در جمع بهترین‌های دنیا کسب سهمیه کنیم به نظر من ار بزرگی است، البته خجسته نیز توانسته بود در کنار محجوب و ملایی سهمیه بگیرد که نتوانست در این میدان حاضر شود.

وی ادامه داد: این سه تمام دارایی جودوی ایران هستند و با توجه به اینکه ما تا به حال در المپیک مدالی نداشته‌ایم برای حفظ اعتبارمان در این مسابقات حاضر می‌شویم، البته برای محجوب آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم او بتواند عملکرد مناسبی در این دوره از مسابقات داشته باشد.

مدیر تیم‌های ملی جودو اظهار داشت: ملایی مبارزه خوبی داشت و با اخطار مبارزه را واگذار کرد، البته داور می‌توانست یک اخطار کمتر به او بدهد اما به هر صورت المپیک است و در این سطح اخطا‌رها بسیار تاپیرگذار است. حریف او واقعا خوب است و مطمئنن در ادامه مسابقات نیز نتایج قابل قبولی خواهد گرفت. در این سطح مبارزه دادن کار آسانی نیست و همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردم همین که توانستیم سه سهمیه برای حضور در این میدان بزرگ بگیریم کارنامه مورد قبولی است.