جواد زرینچه در مورد انتصاب رضا افتخاری برای سرپرستی باشگاه استقلال گفت: اصلا با بودن علی جباری یا عبداللهی و پورحیدری استقلال احتیاجی به مدیر و سرپرست به این شکل که نه هیات مدیره و بلکه وزیر انتخابش کند نداشت.

وی در ادامه افزود: اگر یک  پیشکسوت در  راس هرم  استقلال قرار می‌گرفت یا قرار بگیرد همه پیشکسوت ها به او کمک می‌کنند. الان آقای افتخاری را آورده‌اند که در فوتسال بود و آنجا کار کرده است البته قرار شده استعفا بدهد و بعد به استقلال بیاد اما به هر حال وزیر ورزش ایشان را انتصاب کرده تا کارهایی انجام شود.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد انتقاد حسن زمانی در مورد احساساتی شدن افتخاری و شروع اختلافات گفت: ایشان نباید احساساتی نباید بشود. کسی که می‌خواهد به استقلال بیاید اطلاعات کافی باید از این تیم داشته باشد. شاید ایشان اشتباه کرده اما در مجموع از استقلال دور بوده و مشکلات این تیم را نمی‌داند. این باشگاه ریز کار و گرفتاری هایی دارد که خاص این باشگاه است. شاید ایشان استقلال را در تیتر اخبار و تلویزیون دیده باشند اما جزئیات را نمی دانند. استقلال کمتر از یک وزارتخانه نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: به هر حال خود آقای جهانیان و خود آقای افتخاری هم گفتند که وزیر وی را انتصاب کرده و انتخاب اعضای هیات مدیره نیست.

زرینچه در مورد اینکه برخی پیشکسوتانی که نام می برد اسطوره های فنی هستند اما تجربه مدیریتی برای مدیریت در استقلال ندارند گفت: بحث فقط مدیر شدن اینها نیست که خیلی جاهای دنیا هم نگاه می کنی اسطوره‌ها راس باشگاه هستند مضاف اینکه برخی از این بزرگان همین حالا در باشگاه هستند و به نظر من بهتر می توانند کمک کنند البته مدیر سیاسی دستش پراست که منابع مالی جور کند که آن هم امسال برای استقلال مشکلی ندارد و آقای جهانیان خوب کارکرده و اسپانسر شرایط خوبی برای باشگاه رقم زده است.

وی در پایان در مورد آینده استقلال گفت: امیدوارم این اوضاع پایان یابد. ما این وضعیت را می گذاریم به حساب تغییرات زیادی که در تیم به وجود آمده است انشالله با گذر زمان اوضاع بهتر شود.