با توجه به استعفای افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال که روز سه شنبه هفته گذشته صورت گرفت در نهایت طی اخبار رسیده اعضای هیات مدیره به سرعت با این استعفا موافقت کردند و برای روز بعد یعنی چهارشنبه با تشکیل جلسه آن هم به صورت ضرب و الاجل برای انتخاب مدیر عامل دست به کار شدند .

 
جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه با حضور وزیر ورزش در وزارتخانه برگزار شد که در نهایت پس از ساعت ها بررسی حسنی خو مدیر کل حوزه وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیر انتخاب و حتی وی سمت های دیگری از جمله عضو پنجم هیئت مدیره و نایب رییسی را نیز عهده دار شد .
 
با گذشت یک روز حسنی خو به عنوان سرپرست استقلال معرفی و در نهایت دقایقی پس از شکست استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم مسابقات لیگ برتر متن استعفای حسنی خو منتشر شد .
 
تغییرات استقلال آنهم در ابتدای فصل لیگ برتر فوتبال بسیار غیر منتظره اما قابل پیش بینی بود.
 
افشارزاده باید فضای وزارت خانه را ترک می کرد چرا که مصوبه هیئت دولت این اجازه را با افشار زاده نمی داد که به عنوان یک بازنشسته دوباره در ورزش به صورت رسمی فعالیت کند اما حضور وی در استقلال تهران ارتباطی به بحث بازنشستگی نداشت و این بخش موضوع آنقدر اهمیت دارد که می توان در یک تحلیل ساده نتایج اخیر استقلال را هم تحت الشعاع قرار دهد هر چند که علی منصوریان سر مربی این تیم نیز در این بحران بوجود آمده در نتایج سهم به سزایی داشته است.
 
افراد زیادی در سال های گذشته به عنوان عضوی از هیئت مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور داشتند که البته بازنشسته هم بودن اما تا جایی کا ما یادمان می آید این پست به افرادی با شرایط افشارزاده بار ها و بارها دست به دست شده است.
 
تغییرات این روز های استقلال آنهم با شکلی که یکروزه مدیر عامل معرفی شد و روز بعد استعفا داد وضعیت نامناسبی را دراین تیم ایجاد کرده است،افرادی که سابقه ورزشی ندارند باز هم برای فوتبال تصمیم می گیرند و ما هنوز دم از فوتبال حرفه ای می زنیم در حالی که یک تیم به فاصله 3 هفته از آغاز رقابت ها 2 بار مدیر عامل عوض می کند و این همان روز فوتبال است که باید تغییر کند و امیدواریم روزی برسد که تیم های دولتی را به اهلش واگذار کنند شاید دغدغه میلیون ها هوادار  از بین برود.