رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه آغاز شده و روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد که در یکی از دیدارهای روز جمعه، تیم ذوب‌آهن به دیدار تیم فولاد خوزستان می‌رود.

ذوبی‌ها از دو دیدار اولیه لیگ تاکنون یک تساوی و یک باخت به دست آورده‌اند که البته با توجه به اینکه این تیم طی فصل‌های گذشته نیز لیگ را ضعیف آغاز کرده است، اتفاق چندان جدیدی نیست.

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای اینکه بتوانند چهره یک مدعی را در لیگ داشته باشند، نیازمند کسب پیروزی در دیدار با تیم فولاد خوزستان هستند اما در آن‌سوی میدان نیز تیم فولاد شرایط مشابهی با ذوبی‌ها دارد.

این تیم طی دو دیدار گذشته خود تنها یک تساوی کسب کرده و در دیدار خانگی با نماینده اصفهان، در اندیشه به دست آوردن پیروزی و تصاحب سه امتیاز بازی است.

نعیم سعداوی که برای لیگ شانزدهم، به جمع سرمربیان پیوسته است، در مصاف با هم‌بازی سابقش در تیم پرسپولیس و تیم ملی، به دنبال خودنمایی است.

طی روزهای گذشته مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، در رسانه‌ها اقدام به جوابگویی به یکدیگر و بیان گلایه‌های متقابل کرده‌اند و در صورت نتیجه نگرفتن این تیم، این روند نگران‌کننده ادامه پیدا خواهد کرد که به‌ طور حتم به ضرر، ذوبی‌ها خواهد بود.