بازیکنان پرسپولیس پیش از حضور در تمرین امروز (یکشنبه) در جلسه آنالیز بازی فولاد شرکت کردند. بازیکنان این تیم امروز پس از استراحت و صرف عصرانه در هتل اوین که محل برگزاری اردوی تیم بود، در جلسه آنالیز شرکت کردند. ایوانکوویچ در این جلسه ضمن تشریح مسائل فنی تیم فولاد در هفته اول رقابت‌ها وظایف بازیکنان در پست‌های مختلف را تشریح کرد.

* برانکو ایوانکوویچ امروز (یکشنبه) شاگردان خود را برای انجام آخرین تمرین پیش از بازی فولاد به زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی برد.

* این تمرین در حالی برگزار شد که سرخپوشان از ساعت 14 اردوی خود را در هتل اوین آغاز کرده بودند. آنها پس از آنالیز رقیب خود  پشت درهای بسته به مرور برنامه‌های سرمربی پرداختند.

* امروز همچنین محمدامین آرام‌طبع که به‌دلیل آسیب‌دیدگی از تمرینات دور بود کار خود را با نرم دویدن دور زمین زیر نظر کادر پزشکی آغاز کرد. کریم باقری هم با فرزندانش در این تمرین حضور داشت.

* تمرین از ساعت 18:45 با گرم کردن آغاز شد. دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرین پرداختند. بازیکنان پس از گرم کردن در دو گروه به انجام تمرین تاکتیکی زیر نظر برانکو پرداختند.

* تمرین سرخپوشان در جریان بود که علی‌اکبر طاهری همراه تنی چند از مسئولان باشگاه از جمله محمد ترکاشوند و حسین خبیری در محل آماده‌سازی شاگردان برانکو حضور پیدا کردند.