محمدرضا زادمهر با اشاره به پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر سایپا در هفته اول لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: به هر حال این مسابقه بازی اول فصل محسوب می‌شد و هیچ کدام از تیم‌ها شناختی از یکدیگر نداشتند. اما با این وجود هم پرسپولیس و هم سایپا عملکرد خوبی داشتند و در نهایت هم پرسپولیس تواسنت کمی بهتر عمل کند و سه امتیاز این مسابقه را بگیرد.

وی افزود: علیرضا بیرانوند عملکرد خوبی در این مسابقه داشت. از طرفی دیگر نیز سید جلال حسینی به عنوان یک کاپیتان در زمین عملکرد خوبی داشت و به خوبی نیمه عقب زمین را کنترل می‌کرد. از طرفی هم هافبک ها مکمل خوبی هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی بودند. در مجموع شاگردان برانکو نشان دادند که پتانسیل خوبی دارند و با این بازیکنان باید نگاه آسایی داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه علیرضا بیرانوند به عنوان تنها بازیکن میایاردی در پرسپولیس حضور دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال ما به یک دروازه‌بان شش دانگ نیاز داشتیم و تا دروازه پرسپولیس را بیمهکند و لیرضا بیرانوند یکی از بهترین گزینه‌های ما بود. فکر می‌کنم بیرانوند می‌تواند سالیان سال برای پرسپولیس دروازه‌بانی کند.