علی دایی در پایان دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می کنم همه به عینه دیدند که تیم ما در هر دو نیمه بهتر از استقلال بازی کرد. مدت کمی در کنار هم بودیم اما از بچه ها تشکر می کنم که با 15 روز تمرین عالی بودند. همه با غیرت بازی کردند. برای استقلال احترام قائل هستم اما مستحق برد بودیم.

وی افزود:کوچک ترین کاری که می توانستیم برای نکونام کنیم قدردانی از زحمات وی در تیم ملی بود. ما یک یادآوری کوچک برای بازیکنی کردیم که سالها در تیم ملی بود و هر چه از چنین نفراتی قدردانی کنیم کم است.

دایی درباره محمد دانشگر گفت: به نظر من این جوان اشتباه کرد. جوانان ما این روزها راهنمایی های غلط می شوند. یک سری آدم به درست یا غلط منیجر می شوند و اطلاعات غلط می دهند. پنجشنبه او نیامد و کمیته انضباطی باشگاه باید در این باره پاسخ بخواهد.

سرمربی نفت درباره تشابه های این تیم با صبای سال گذشته گفت: ما خیلی جلوتر از صبای سال قبل هستیم. ما جلوی استقلال بازی کردیم. سال پیش با صبا جلوی استقلال اهواز در خانه خودمان بازی کردیم و مساوی شدیم. نفرات ما را به آینده امیدوار کردند. ما امروز دو ضربه به تیر دروازه زدیم. از داوری تشکر می کنم اما پنالتی صددر صد ما را نگرفت که پنالتی اخراج بود و می توانست سرنوشت بازی را عوض کند. سال گذشته ما بعد از نیم فصل حمایت نشدیم. اگر این روند ادامه یابد می توانیم مدعی لیگ باشیم.

وی ادامه داد: امروز خیلی با قدرت شروع کردیم. به هیچ عنوان شانسی نبود و هر چند مدت کوتاهی بود اما باید همین طور ادامه دهیم. تمرینات را شدید تر کنیم تا اگر خدا بخواهد بهتر نتیجه بگیریم و مدعی باشیم.

دایی خاطرنشان کرد: دیروز هم گفتم که اصلا موافق نیستم بازی بدون تماشاگر برگزار شود. از هواداران دو تیم بزرگمان خواهش می کنم فقط تیم خود را تشویق کنند. امروز مطمئنا استقلال ضربه خورد. مطمئن باشید طرفدارانشان هم بودند ما همین گونه بازی می کردیم و شاید از این هم بهتر بازی می کردیم.