به گزارش پارس به نقل از مهر، در حالی که ۲۰ روز دیگر تا آغاز رقابتهای بین المللی جام جهان پهلوان تختی در بابلسر باقی نمانده است، مسئولان برگزاری این رقابتها از عدم حمایت کافی متولیان امر خبر می دهند.

رحیم جدی مسئولا برگزاری رقابتهای جام تختی با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه دعوت نامه این مسابقات خیلی دیر به کشورهای مورد نظر ارسال شد که این موضوع در صورت عدم پیگیری هر چه سریعتر از سوی کشورهای دعوت شده، می تواند کمی ایجاد مشکل کند. البته من به محض دریافت حکم مربوطه به عنوان برگزارکننده این رقابتها با تیمی از همکاران باتجربه وارد عمل شدم، اما متاسفانه فعلا خبری از حمایت های لازم نیست!

وی تصریح کرد: مراسم وزن کشی این رقابتها باید روز ۱۸ اردیبهشت ماه در بابلسر برگزار شود، اما این در حالیست که هنوز هیچ مسئولی در این شهرستان اطلاع دقیقی از چگونگی میزبانی ندارد! بارها با متولیان ورزش استان مازندران و شهرستان بابلسر تماس گرفتیم، اما پاسخ فعلا قانع کننده ای در خصوص آغاز تدارکات لازم برای میزبانی این تورنمنت بین المللی دریافت نکردیم.

داور باتجربه و قدیمی کشتی کشورمان ادامه داد: من از مسئولان ورزش و همچنین اهالی کشتی مازندران تقاضا می کنم تا هرچه سریعتر به فکر هماهنگی و همکاری های لازم با ما باشند، چراکه برگزار کردن چنین تورنمنتی می تواند به اعتبار و حرمت کشتی ایران کمک کند. خوشبختانه من و همکارانم تجربه برگزاری رقابتهای مهمی همچون جام جهانی تهران را داریم، اما اگر نتوانیم به موقع از حمایت های متولیان امر برخوردار شویم، معلوم نیست که سرنوشت برگزاری جام تختی امسال چه می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان کشتی مازندران در صورت تصمیم جدی به میزبانی جام تختی باید هر چه زودتر آمادگی خود را به ما اعلام کنند، چراکه در غیر اینصورت مشکلات زیادی در برگزاری این جام بوجود خواهد آمد.

مسئول برگزاری رقابتهای بین المللی جام تختی در خاتمه اظهار داشت: از مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران انتظار دارم تا هر چه زودتر همکاری های لازم را با ما انجام دهند تا بار دیگر بتوانیم در برگزاری رقابتهای بین المللی سربلند و موفق عمل کنیم.