پندار خمارلو درباره انتقاد منصوریان بابت تمرین سرخپوشان در زمین شماره ٢ آزادى اظهار کرد: طبق قرارداد سال گذشته شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشى امکان استفاده از زمین شماره ٢ آزادى را به طور مساوى در اختیار هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال داد. براین اساس پرسپولیس همانند استقلال حق استفاده از زمین آزادى را دارد. 

وى در ادامه عنوان کرد: زمین درفشى فر در حال ترمیم است و شرایط تمرین را ندارد. براین اساس تا بازسازى کامل درفشى فر قصد داریم در زمین شماره ٢ آزادى تمرین کنیم. شاید منصوریان در جریان امور نیست که این مطالب را بیان کرده است. 

خمارلو درباره وضعیت شکایت از کنعانى زادگان گفت: شکایتمان را تقدیم کمیته انضباطى کردیم و منتظر رأى این کمیته هستیم. همچنین این بازیکن سال ٩٢ با باشگاه قرارداد داشت اما براى گذراندن خدمت سربازى به ملوان رفت. وى در یک اقدام غیرقانونى با باشگاه استقلال قرارداد بسته و باید جوابگو باشد. 

مدیر رسانه اى پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرونده شکایت از کنعانى زادگان در کمیته انضباطى موجود است و از اینکه عبداللهى دبیر کمیته انضباطى بیان کرده که پرونده این بازیکن در این کمیته نیست تعجب مى کنم. 

وى در پایان خاطر نشان کرد: مدارک مهدى طارمى را به سازمان لیگ دادیم تا کارت بازى برایش صادر شود و وى مشکلى براى بازى کردن در لیگ برتر ندارد.