تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل نفت تهران ساعت 18:30 دقیقه امروز (پنجشنبه) در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

* مانند 2 روز پیش از ورود هواداران استقلال به داخل مجموعه آزادی جلوگیری شد. حراست ورزشگاه با توجه به اتفاقات دیدار استقلال مقابل خونه به خونه اجازه وررود تماشاگران را نداد. با این وجود برخی افراد کنار زمین حضور داشتند.

* یکی از دوربین‌های تلویزیونی قصد مصاحبه با محمدحسین کنعانی‌زادگان را داشت اما این بازیکن در اظهار نظری جالب گفت: همین‌طوری در حاشیه قرار داریم و بخواهیم صحبت کنیم، بدتر می‌شود.

* تمرین با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال 5 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد.

* منصور پورحیدری، نصرالله عبداللهی و ادموند اختر از نزدیک نظاره‌گر تمرین استقلال بودند.

* علیرضا منصوریان پس از اینکه متوجه شد پرسپولیسی‌ها نیز قصد دارند در زمین شماره 2 آزادی تمرین کنند به شدت این موضوع ناراحت شد. او در جمع خبرنگاران اعلام کرد ظاهرا ما هر جایی دست می‌گذاریم علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز آنجا را می‌خواهد.

* مرتضی هاشم‌پور بازیکن پیشین استقلال به مانند روزهایی که در تمرینات استقلال حضور داشت امروز هم از نزدیک نظاره‌گر تمرین بود.

* تمرین با گرم کردن بازیکنان زیر نظر استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی آغاز شد. پس از گرم کردن و کارهای کششی بازیکنان زیرنظر علیرضا منصوریان به فوتبال تحت فشار در یک منطقه از زمین پرداختند. در این بخش تمرین علیرضا منصوریان به شاگردانش تاکید می‌کرد که با حوصله کار کنند و استرس نداشته باشند.

* مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی دروازه‌بانان استقلال 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین در زمین حاضر شدند تا به تمرینات اختصاصی بپردازند.

* تمرینات استقلال نیز از فردا پیگیری خواهد شد.

* یک دوربین تلویزیونی برای تهیه مستند از تمرین استقلال در زمین شماره دو آزادی حضور داشت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال دوشنبه هفته آینده در نخستین دیدار در شانزدهمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت تهران خواهد رفت.