پارس : علی کاظمی در گفت و گو با فارس، در خصوص حضور سه تیم تبریزی تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری تبریز در لیگ برتر عنوان کرد: این موضوع از لحاظ قانونی منعی ندارد، در آیین نامه به صراحت عنوان شده که تیم ها بر اساس رتبه بندی و شرایطشان در لیگ حاضر خواهند شد، در AFC هم تاکید شده تیم ها براساس امکانات و شرایطشان مورد ارزیابی قرار بگیرند.

وی درباره دیدارهای برگزار شده این سه تیم تصریح کرد: ما طبق ضوابط و مقررات ورزشگاه های سه تیم را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هنوز تیم ها ورزشگاه های خود را به ما معرفی نکردند و پس از اینکه این اقدام را انجام دادند، ورزشگاه ها را بررسی می کنیم و حتما برای اینکه مسابقات لیگ برگزار شود شرایط را مورد ارزیابی قرار می دهیم.

کاظمی درباره زمان برگزاری دیدار پلی آف یاد آور شد: ما باید با کمیته مسابقات جلسه ای برگزار کنیم و در این زمینه تصمیم بگیریم، قطعا پیش از پایان مسابقات لیگ برتر این جلسه را برگزار می کنیم تا زمان دیدار پلیآف مشخص شود.

وی درباره اعتراض ماجدی مبنی بر تغییر زمان دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در حالی که درخواست تغییر زمان دیدارهای استقلال مورد موافقت قرار نگرفته بود خاطر نشان کرد: در هر حال همان طور که قبلا گفتم ما نمی توانیم صد در صد خواسته های تمام تیم ها را فراهم کنیم. طبق آیین نامه اگر درخواستی از باشگاه به سازمان لیگ برسد باید مورد بررسی قرار بگیرد، اگر این اقدام صورت نگرفت باشگاه موردنظر می تواند به فدارسیون حتی شکایت کند اما این درخواست ها مورد بررسی قرار می گیرد و اگر منطقی باشد عملی خواهد شد.

دبیر سازمان لیگ درباره تغییر زمان دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان یاد آور شد: روز گذشته جلسه ای برگزار شد که مختص برگزاری دیدار فینال جام حذفی بود، هنوز درباره تغییر زمان این دیدار جلسه ای برگزار نشده و باید در آینده مورد بررسی قرار بگیرد.