علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال عصر امروز با حضور در هتل المپیک در مراسم تقدیر از برگزیدگان داوران لیگ پانزدهم حاضر شد.

 

سرمربی آبی پوشان پایتخت پس از این مراسم در تمرین تیم نیز حضور پیدا خواهد کرد.

علیرضا منصوریان در حاشیه حضورش در مراسم تقدیر از داوران لیگ برتری اظهار داشت: وظیفه خودم می دانستم در این مراسم حاضر شوم و حتما ما مربیان و سرمربیان در گفتار خود باید شرایط داشته باشیم که داوران حاشیه امنیت داشته باشند. در حال حاضر وقتی داوران را می دیدم داوران بسیار جوانی داریم که سرآمد آنها امثال فغانی هستند.

منصوریان ادامه داد:باید از جامعه داوری حمایت کنیم. این نسلی که من داخل این مراسم دیدم نسلی است که فکر می کنم می تواند بسیار خوب کار کند. ما مربیان باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم.

وی درباره قرعه کشی لیگ برتر گفت: خوشبختانه قرعه کشی به صورتی بود که ما قبل از دربی در تهران هستیم و تنها قرعه ای که بد بود بازی مقابل در مرحله برگشت هم بازی قبل از دربی باید به تبریز برویم.

منصوریان درباره اولین بازی استقلال و بحث محرومیت تماشاگران گفت: تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا از حق خود دفاع کنیم الان 15 تا 20 سال است که محروم کردن تماشاگران در اروپا منسوخ شده است.

 

منصوریان درباره وضعیت شهباززاده گفت: من به طور رسمی اعلام کردم که به وجود این بازیکن نیاز داریم و باید بگویم ما علاقه ای نداریم که او از ما جدا شود اما وقتی می بینیم مقاومت می شود حتما می خواهد برای آینده خود تصمیم بهتری بگیرد. قرار بود تا امروزبه من خبر بدهد اما فعلا منتظر هستیم.من با توجه به حضور سجاد شهباززاده مهاجمانم را جذب کردم.

سرمربی استقلال درباره جلسه احسان حاج صفی با برادران شفیع زاده در دوبی گفت: شما خبرنگاران چیزهایی را می دانید که من از آنها اطلاعی ندارم.

وی افزود: اردوی بسیار خوبی را در ارمنستان برگزار کردیم و تا به اینجا چیزی حدود 75 درصد به آمادگی های لازم رسیده ایم و در نهایت  چهار روز بازی می کنیم و بعد 28 روز فرصت داریم که دوباره روی آمادگی بازیکنان اقدامات لازم را انجام دهیم.

منصوریان درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس گفت: در مورد این مساله من نمی توانم حرفی بزنم و این سوال باید از نفرات پرسپولیس سوال شود

وی درباره رویارویی استقلال و نفت و اینکه آیا امکان دارد در این بازی روی نیمکت ننشیند اذعان داشت: احتمال این مساله صفر است و من فقط این حق را برای استقلال قائل هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: در ابتدا باید بگویم  پس از چند سال حضور در تیم ملی وارد فضای باشگاهی شدم و هیچ گاه این اجازه را به خودمان ندادیم که داور را نقد کنیم .به طور قطع همیشه داور در بازی ها قضاوت می کند نه یک کامپیوتر بنابراین گاهی ممکن است که اشتباهات به سودمان باشد گاهی به ضررمان اما باید تلاش کنیم آستانه تحمل مان را بالا ببریم. جامعه داوری ما جامعه مظلومی است و لازم است که ما کشوری مثل آلمان را الگو قرار داهیم به مهدی تاج هم  گفتم نباید مشکلات داوری را علنی کنیم و کمیته داوران باید مخفی کار کنند.