ظاهرا قرار نیست جنجال‌های مربوط به انتقال باشگاه نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو تمام شود. در شرایطی که باشگاه نفت در ظاهر به شرکت بهنام پیشرو منتقل شده است و البته این شرکت با علی دایی به عنوان سرمربی قرارداد امضا کرده و مشغول جذب بازیکنان مورد نظرش است اعضای هیات واگذازی این باشگاه ادعا می‌کنند که سند مالکیت را به نام این شرکت نزده‌اند و این موضوع می‌تواند نفت تهران را برای شروع فصل جدید با دردسری بزرگ روبرو کند.

ماجرا از این قرار است که وزارت ورزش و جوانان به همراه فدراسیون فوتبال و البته سازمان لیگ بدون اینکه با شرکت ملی نفت هماهنگ کند و از آن مهمتر بدون اینکه مزایده‌ای برای واگذاری باشگاه نفت تهران برگزار کنند، مالکیت باشگاه نفت را به بهنام پیشرو واگذار کردند و به همین دلیل اعضای هیات واگذاری این باشگاه ادعا می‌کنند این انتقال به طور کامل غیر قانونی انجام شده است و آنها حاضر نیستند زیر این انتقال را امضا کنند.

بیژن تاجیک از اعضای هیات واگذاری باشگاه نفت تهران ادعا می‌کند که از نظر او ملوان مالک این باشگاه است: "ملوان تنها کسی بود که تمام شرایط را رعایت کرده بود. نمی‌گویم برنده شدند چون پیروزی بین دو رقیب است و آنها تنها شرکت کننده‌ای بودند که شرایط را رعایت کردند و برنده دومی وجود نداشته است و کلمه برنده بین دو نفر مفهوم  پیدا می‌کند. ما اهل شهر انزلی نیستیم که بخواهیم از آنها حمایت کنیم بلکه از نظر قانونی صحبت می‌کنیم."

ماجرا این است که در تنها مزایده‌ای که برگزار شد فقط باشگاه ملوان برای خرید باشگاه نفت پیش قدم شد و البته حاضر شد برای خرید امتیاز این باشگاه 2 میلیارد هزینه کند و به همین دلیل سهامداران اصلی این باشگاه تنها این انتقال را قانونی می‌دانند.

اما از طرفی ناصر فریادشیران، مدیر جدید آکادمی نفت تهران مدعی است که این انتقال کاملا به صورت قانونی انجام شده است. فریاد شیران در این باره می‌گوید: "مصاحبه‌ای از تاجیک دیدم که گفته بود واگذاری نفت به بهنام‌پیشروی کیش غیرقانونی است. اما سؤال من از مدیران ارشد وزارت نفت این است که تاجیک چه سمتی دارد که اینطور مصاحبه می‌کند؟ این قرارداد در تهران بسته شده و کاملا قانونی است چرا که هیأت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، اداره بازرسی کل کشور مستقر در وزارت نفت و سازمان بازرسی کل کشور این انتقال را تائید کرده‌اند و اعلام شده که فروش باشگاه نفت به بهنام‌پیشروی کیش قانونی است. از طرفی هم به تازگی سرمربی این تیم انتخاب شده و نفتی‌ها آماده حضور در لیگ برتر می‌شوند اما می‌بینیم فردی که نقشی در سیستم حقوقی و اداری وزارت نفت ندارد این انتقال را زیر سؤال می‌برد."

به نظر می رسد این ماجرا به همین سادگی ها تمام نمی‌شود و باید دید آیا اعضای هیات واگذاری باشگاه نفت می‌توانند مالکیت این باشگاه را از بهنام پیشرو بگیرند یا اینکه نفت با این شرکت و با علی دایی برای حضور در لیگ شانزدهم آماده می‌شود.