با جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی از پرسپولیس بعضی از تماشاگران این تیم نگران وضعیت تیمشان برای فصل جدید هستند اما با بازیکنانی که برانکو ایوانکویچ در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است پرسپولیس آماده شروع فصل جدید می‌شود. در حال حاضر بزرگترین برگ برنده پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات این است که این تیم شاکله فصل گذشته خود را حفظ کرده است و با آمادگی بالا پای به رقابت‌های لیگ شانزدهم می گذارد.

دروازه‌بان
با جذب بیرانوند خیال این تیم از حضور یک دروازه‌بان با کیفیت بعد از سال‌ها راحت شده است و اگر حاشیه‌های عجیب سراغ این دروازه‌بان نیاید او به طور قطع در درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

دفاع
با حضور سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و گولچ  خط دفاع این تیم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته خواهد کرد. این تیم در پست دفاع چپ مثل فصل گذشته از محمد انصاری بازی می‌گیرد و سیدجلال حسینی و گولچ دو دفاع وسط این تیم را تشکیل می‌دهند. همچنین با جدایی رضاییان، حسین ماهینی در پست دفاع راست بازی خواهد کرد.

هافبک
خط هافبک پرسپولیس کم تغییرترین خط این تیم است. در این تیم مثل فصل گذشته کمال کامیابی‌نیا به عنوان تک هافبک دفاعی بازی می‌کند و محسن مسلمان، امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده دو مهاجم این تیم را تغذیه می‌کنند. اگر این ترکیب برای پرسپولیس به میدان برود خط هافبک پرسپولیس تنها خطی است که بدون تغییر نسبت به فصل گذشته بازی می‌کند.

مهاجم
در نبود مهدی طارمی، برانکو قصد دارد از زوج وحید امیری و علی علیپور در خط حمله خود استفاده کند، ترکیبی که عده‌ای اعتقاد دارند به راحتی می‌تواند جای خالی طارمی را در ترکیب این تیم پر کند. البته ممکن است برانکو تا پایان فصل نقل و انتقالات برای جذب یک مهاجم دیگر هم اقدام کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس
 علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، گولچ، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان؛ فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، وحید امیری، علی علیپور