در حالی که این روزها اردوی ترکیه تیم فوتبال مشهد با جدیت کامل در حال برگزاری است ولی ابهامات در مورد ارسال اخبار و اطلاعات از ترکیه به یک سایت خاص باعث گله و رنجش سایر همکاران رسانه ای شده است.
 
در این روزها که مدیرعامل تیم پاسخگوی تلفن همراهش نیست و مدیر رسانه ای باشگاه هم در دسترس نمی باشد رحیمی سرپرست تیم به سوالات این باشگاه پاسخ داده است.
 
 
اصغر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره ارسال اخبار تیم برای یک رسانه خاص اظهارکرد:بله با حرف شما موافقم،چون در آنجا حضور ندارم نمی توانم اظهار نظر کنم، در صورتی که مدیر عامل تیم حرف هایی برای گفتن داشته باشد،بنده هم می توانم در جواب وی حرف هایم را باز گو کنم.
 
وی افزود:اخبار تیم در اردوی ترکیه برای یک رسانه خاص ارسال و مخابره می شود،از دیگر رسانه های مکتوب هم با من تماس گرفته می شود اما چون در اردوی ترکیه و کنار تیم نیستم،از اخبار تیم هیچ اطلاعی دقیقی ندارم.
 
رحیمی گفت:مدیرعامل تیم تاکنون هیچ تماسی با نگرفته است،حتی چند بار هم با عباسی برای مشخص شدن تکلیفم در فصل آینده لیگ برتر تماس گرفتم که وی به دلیل مشغله زیاد کاری که داشتند پاسخگو نبودند.
 
سرپرست تیم فوتبال در ادامه بیان کرد:هنوز برای لیگ شانزدهم هیچ صحبت خاصی را با مدیرعامل برگزار نکرده ام،طی چند روز آینده قرار است با عباسی درباره فصل آینده به گفت و گو بنشینیم تا وضعیتم برای لیگ شانزدهم مشخص شود.
 
وی افزود: هنوز از سمت ره حقی هیچ اطلاع دقیقی ندارم، نه برای ایشان مراسم معارفه ای برگزار شده و نه ابلاغی برای ما آمده است که وی در باشگاه چه سمتی را دارا می باشند البته باید تاکید کنم،تصمیم گیرنده در این باره خود مدیر عامل تیم است.
 
رحیمی گفت: مدت قرارداد من با این باشگاه مشهدی تا پایان لیگ پانزدهم بود که اکنون هم به پایان رسیده است.
 
وی درباره حضور افرادغیر مسئول در اردوی ترکیه این تیم بیان کرد: مدیرعامل تیم باید درباره نرفتن سرپرست و مدیر رسانه ای به اردوی ترکیه باید پاسخگو باشد.
 
رحیمی درپایان درباره عدم تمایل عباسی به سوالات خبرنگاران اظهارکرد:شاید به دلیل فشار زیاد کاری که در فصل نقل و انتقالات تابستانی به وی وارد شده است پاسخگوی اصحاب رسانه نیستند هم اکنون در استراحت به سر می برد،حتی خود من هم اطلاع دقیقی از کارهای عباسی ندارم.