به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، بهروز منتقمی در حاشیه نشست مدیران عامل باشگاه ها در جمع خبرنگاران درباره ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر گفت: دستور جلسه این مسئله نبود اما در کنار این جلسه باشگاه های ذی نفع امضاهایی از مدیران عامل جمع کردند و خواهان ۱۸ تیمی ماندن لیگ برتر شدند. آنطور که دیدم تقریبا همه مدیران عامل این طومار را امضا کردند. قرار است این طومار به دبیر کل فدراسیون ارائه شود و فدراسیون در این مورد تصمیم گیری کند. هرچند که فدراسیون اعلام کرده لیگ ۱۶ تیمی است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد فینال جام حذفی گفت: در این خصوص من و رویانیان با باشگاه سپاهان و همچنین سازمان لیگ صحبت کرده ایم. هر دو تیم با برگزاری بازی رفت و برگشت در فینال موافق هستند. زیرا در این صورت هر دو تیم دو بار شانس خود را می توانند امتحان کنند اما در این مورد ساعت ۱۵ جلسه ای در سازمان لیگ برگزار می شود و باید ببینیم مسئولان سازمان لیگ چه تصمیمی می گیرند. ما تابع آنها هستیم. البته پینشهاد داده ایم که بازی در مشهد برگزار شود. اگر برگزاری فینال در این شهر را نپذیرفتند باید ببینیم خود آنها چه تصمیمی می گیرند.

وی در مورد اینکه مگر سازمان لیگ نباید خودش تصمیم گیری کند گفت: اگر قرار بود قوانین جاری اجرایی شود دیگر نشستی برگزار نمی کردند. قرار است ما در این جلسه پیشنهادات خود را ارائه کنیم هر دو تیم هم توانایی برگزاری دو دیدار رفت و برگشت را دارند در این مورد هم بهتر است از خود سازمان لیگ سوال بپرسید. ما هم تابع سازمان لیگ هستیم.